حسرت طلا بر دل گرایی و ساروی ماند

* کشتی فرنگی: محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا مبارزه کرد و در یک کشتی درخشان 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی دور بعد شد. گرایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «بوزو استارسوویچ» از کرواسی رفت و […]

* کشتی فرنگی: محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم در دور اول و مرحله یک هشتم نهایی با «یوس وانیس پنا فلورس» از کوبا مبارزه کرد و در یک کشتی درخشان 7 بر 3 به برتری دست یافت و راهی دور بعد شد. گرایی در مرحله یک‌چهارم نهایی به مصاف «بوزو استارسوویچ» از کرواسی رفت و در حالی که ثانیه‌های پایانی 5 بر 3 عقب بود، اما با اجرای یک فن زیبا نتیجه را به 5-5 تبدیل کرد و پیروز میدان لقب گرفت تا راهی نیمه نهایی شود.

فرنگی‌کار شایسته کشورمان در نیمه نهایی برابر «تاماس لورینز» مجارستانی دارنده مدال طلای جهان و نقره المپیک قرار گرفت و 6 بر 5 شکست خورد تا راهی دیدار رده‌بندی شود. گرایی بعدازظهر فردا (سه‌شنبه) در دیدار رده‌بندی به مصاف «شوهی یابیکو» از ژاپن خواهد رفت.

* کشتی فرنگی: محمدهادی ساروی در دور نخست وزن 97 کیلوگرم به مصاف «آدِم بوجملین» از الجزایر رفت و با برتری 9 بر صفر راهی یک‌چهارم نهایی شد. ساروی در دیدار بعدی با «کیریل میلِنوف میلوف» از بلغارستان مبارزه کرد و با عملکردی تماشایی 6 بر صفر پیروز شد و گام به نیمه نهایی گذاشت.

ساروی در نیمه نهایی برابر «آرتور الکسانیان» از ارمنستان، قهرمان المپیک 2016 ریو، نفر سوم المپیک 2012 لندن و دارنده 3 طلا و 2 نقره مسابقات قهرمانی جهان قرار گرفت و 4 بر یک باخت تا او هم مثل گرایی رنگ فینال را نبیند و راهی دیدار رده‌بندی شود.

ساروی در دیدار رده‌بندی، بعدازظهر فردا (سه‌شنبه) با برنده جدال نمایندگان قرقیزستان و فنلاند مبارزه خواهد کرد.

المپیک 2020 توکیو , قایقرانی - المپیک 2020 توکیو , کشتی - المپیک 2020 توکیو , تیراندازی - المپیک 2020 توکیو ,