حاشیه های فوتبال برای تیم های مازندرانی

دو تیم نساجی مازندران و استقلال اهواز از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک به دیدار هم رفتند و در نتیجه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.شنیده‌ها حاکی از آن است که گویا این تساوی به مذاق اهوازی‌ها خوش نیامد و با حمله به رختکن تیم نساجی و فحاشی، مهمان‌نوازی را در […]

دو تیم نساجی مازندران و استقلال اهواز از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ دسته یک به دیدار هم رفتند و در نتیجه به تساوی یک بر یک رضایت دادند.شنیده‌ها حاکی از آن است که گویا این تساوی به مذاق اهوازی‌ها خوش نیامد و با حمله به رختکن تیم نساجی و فحاشی، مهمان‌نوازی را در حق آنان تمام کردند.

موضوع از این قرار است که بعد از پایان بازی، بازیکنان و داوران در حال خروج از زمین بودند که چند نفر از افراد کنار زمین شروع به فحاشی به تیم داوری کرده و در ادامه به سمت رختکن نساجی حمله کردند. افراد حمله کننده با چاقو و سنگ به رخت‌کن تیم فوتبال نساجی مازندران وارد و شروع به فحاشی کردند.از نکات قابل تأمل این اتفاق این است که در این بین نیروی انتظامی هیچ تلاشی برای آرام ساختن جو موجود در رختکن نکرد تا بالاخره هجوم همه‌جانبه بازیکنان و کادر فنی به مهاجمان سبب شد تا آنها را از رختکن بیرون کنند.حال باید منتظر ماند و دید تا فدراسیون فوتبال و کمیته انضباطی چه جریمه‌ای را برای تیم اهوازی در نظر می‌گیرد. بازیکنان و کادر فنی تیم نساجی مازندران بعد از 50 دقیقه حبس شدن در رختکن، با اتوبوس استادیوم تختی را به مقصد قائم‌شهر، ترک کردند.

*عباس‌زاده: در اهواز تهدید به مرگ شدم

محمد عباس‌زاده مهاجم نساجی و آقای گل لیگ‌ در دیدار با استقلال اهواز با تهدید به مرگ هواداران اهوازی روبه‌رو شد.

مهاجم نساجی و بازیکن سابق پرسپولیس در رویارویی با اهوازی‌ها با پیراهن سرخ نساجی به زمین رفت که همین امر منجر شد از سوی هواداران خوزستانی از ابتدای مسابقه تا دقایق پایانی با توهین مواجه شود.او درباره توهین‌های هواداران آبی‌ خوزستانی گفت: نمی‌دانم به چه دلیل هواداران استقلال از دقیقه یک تا 90 توهین‌های بد به خانواده‌ام کردند؟ شاید به دلیل پرسپولیسی بودنم! اما این بازی‌های لیگ یک است و بازی استقلال و پرسپولیس نبود که آنها اینطور رفتار کردند.

وی در ادامه در خصوص تهدید به مرگش در پایان بازی می‌‌گوید: با پایان بازی و رفتن به سمت رختکن یکی، دو هواداران با چاقو به سمت من آمدند و تهدیدم کردند که به کمک هم‌تیمی‌هایم از دست آنها نجات پیدا کردم و به رختکن رفتم. پس از آن نزدیک به یکی، دو ساعت در رختکن حبس شدیم تا امنیت ایجاد شود و سوار اتوبوس شویم به سمت فرودگاه برویم که در زمان استقرارمان در اتوبوس باز هم هواداران استقلالی ما را با سنگ همراهی‌ کردند و خدا را شکر جان سالم به در بردیم.عباس‌زاده در پایان افزود: به پرسپولیسی بودنم افتخار می‌کنم و حتی اگر با اسلحه هم تهدید شوم باز هم از پرسپولیسی خواهم ماند.

*بازیکنان خونه به خونه مازندران نقره داغ شدند

مدیران باشگاه خونه به خونه مازندران نیز بازیکنان تیم فوتبال را به علت شکست خانگی درهفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته یک فوتبال باشگاههای کشور برابر تیم ایرانجوان بوشهر با کسر 10 درصد قرارداد ، جریمه کردند .

با تائید جریمه مالی بازیکنان ، شکست برابر ایرانجوان بوشهر را دور از انتظار توصیف کرد و گفت که این نتیجه در حالی رقم خورد که تمامی مدعیان صعود به لیگ برتر دیدار این هفته را با تساوی پشت سر گذاشتند تا بهترین فرصت خونه به خونه برای کاهش فاصله امتیازاتش با بالانشینان به راحتی از دست برود.

به گزارش ایرنا، محمد نعمتی با قدردانی از هواداران و تماشاگران که با رعایت اخلاق ، تیم محبوب شان را 90دقیقه مورد تشویق و حمایت قرار دادند ، افزود : خونه به خونه تا پیش از بازی های این هفته ، با 2 پیروزی روند رو به رشدی را طی کرده بود که شکست دور از انتظار برابر تیم بوشهر آن هم در روزی که به کسب 3 امتیاز خانگی نیاز جدی داشتیم، معادلات بازی های باقیمانده را برای تیم پیچیده تر کرد.نعمتی ابراز امیدواری کرد که بازیکنان و کادر فنی تیم خونه به خونه در هشت بازی باقی مانده با تلاش ویژه ای که خواهند داشت، جبران ناکامی هفته بیست وششم را با امیدوارکردن مالک باشگاه وهواداران برای صعود از خود نشان دهند.