جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی روز قدس در مازندران برگزار شد

حرف آنلاین: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد و گفت که معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم سخنران ویژه راهپیمایی در ساری خواهد بود. حجت الاسلام یوسف یوسف پور در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس در مازندران که در […]

حرف آنلاین: رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران از برگزاری راهپیمایی روز قدس با رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان خبر داد و گفت که معاون سیاسی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هم سخنران ویژه راهپیمایی در ساری خواهد بود.

حجت الاسلام یوسف یوسف پور در جلسه ستاد بزرگداشت روز قدس در مازندران که در شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در ساری برگزار شد ، افزود : با توجه به کمرنگ شدن بیماری کرونا و واکسیناسیون همگانی براساس تصمیم کشوری شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی راهپیمایی روز قدس بعد از ۲سال وقفه برگزار می شود.

وی ادامه داد : شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با توجه به دستورالعمل های ستاد مقابله با کرونا این راهپیمایی را به صورت مردمی و در مسیرهایی که اعلام می شود برگزار خواهد شد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مازندران با تاکید بر تهییج و ترغیب مردم جهت شرکت در این راهپیمایی ، گفت : تهیه و تولید برنامه های محتوایی با موضوعیت تشریح فلسفه روز قدس و ارایه آن در فضای مجازی در قالب هشتک ها می تواند در آماده سازی اذهان آحاد جامعه بویژه نوجوانان و جوانان تاثیر گذارد.

وی افزود : همچنین وجود هیات های مذهبی و مردمی خود ظرفیت خوبی برای برنامه ریزی حضور گسترده مردمی خواهد بود که نهادها و تشکل های متوالی می بایست در این زمینه میدان دار باشند .

یوسف پور گفت : با توجه به در پیش بودن سالروز شهادت شهدای خان طومار به عنوان شهدای جبهه مقاومت و مدافع حرم در این ایام برگزاری مراسم های گرامیداشت این شهدا به عنوان بخشی از برنامه های روز قدس امسال باشد .

وی افزود : زنده نگه داشتن ابتکار تاریخی بنیانگذار انقلاب اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان با عنوان روز قدس ، نمایش اتحاد مسلمانان در خصوص موضوع فلسطین به عنوان مساله اول جهان اسلام و تبیین رژیم جعلی صهیونیستی از جمله اهداف برگزاری مراسم این روز است .

در این جلسه برنامه ریزی برای برگزاری مسابقات دانش آموزی و کودکان پیرامون روز قدس ، بزرگداشت شهدای محور مقاومت و مسیرهای راهپیمایی روز قدس در شهرستان ها انجام شد./ایرنا