جعفر ردایی رسما شهردار چالوس شد

  چالوس-خبرنگار حرف:اعضای شورای اسلامی شهر چالوس بلافاصله پس از مراسم تحلیف خود، جعفر ردایی را با 6 رای بعنوان شهردار این شهر انتخاب و برای سیر مراحل قانونی به استانداری مازندران معرفی کرده بودند. پس از معرفی ردایی به استانداری، با طی مراحل اداری و قانونی استعلام از ادارات و نهادهای مربوطه، نهایتا بر […]

 

چالوس-خبرنگار حرف:اعضای شورای اسلامی شهر چالوس بلافاصله پس از مراسم تحلیف خود، جعفر ردایی را با 6 رای بعنوان شهردار این شهر انتخاب و برای سیر مراحل قانونی به استانداری مازندران معرفی کرده بودند.

پس از معرفی ردایی به استانداری، با طی مراحل اداری و قانونی استعلام از ادارات و نهادهای مربوطه، نهایتا بر انتخاب شورای شهر مهر تایید زده شد و با امضای استاندار مازندران حکم جعفر ردایی بعنوان شهردار چالوس به وی تحویل داده شد.شایان ذکر است:  جعفر ردایی پیش از این به مدت ده سال بعنوان شهردار مرزن آباد منشاء خدمات و اقدامات اساسی و زیربنایی بوده و تلاش خستگی ناپذیر وی منجر به توسعه و رشد قابل توجهی در این شهر گردید.

انتخاب  جعفر ردایی توسط شورای اسلامی شهرچالوس با استقبال خوب مردم این شهر همراه بود و شهروندان از این انتخاب به طرق مختلف رضایت خود را اعلام داشتند.تغییر صد درصدی شورای شهر و انتخاب شهرداری جوان و با تجربه نوید بخش روزهای درخشانی برای چالوس خواهد بود. بدون شک موفقیت و سربلندی این عزیزان با همکاری و همراهی شهروندان میسر خواهد شد.قطعا رفع مشکلات موجود در چالوس شدنی است اما باید بپذیریم تغییر و تحول در شهر سراسر مشکلی چون چالوس نیازمند زمان است. باید به شورا و شهردار جدید فرصت داد و نتیجه آن را دید.

شایان ذکر است: صابر سام دلیری، مسعود زندی، جعفر کیالاشکی، مهدی ردایی، کاظم پولادی، سعید رضوی نیا و مسعود یعقوبی اعضای شورای هفت نفره شهر چالوس را تشکیل می دهند.