ثبت ۲۳ میلیون تردد وسایل نقلیه در مازندران

حرف آنلاین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری مازندران، از ابتدای طرح نوروزی تا امروز بیش از ۲۳ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است. حسن جهانیان با اشاره به […]

حرف آنلاین: مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران گفت: بر اساس اطلاعات به دست آمده از سامانه‌های ترددشمار منصوب در محورهای برون شهری مازندران، از ابتدای طرح نوروزی تا امروز بیش از ۲۳ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان به ثبت رسیده است.

حسن جهانیان با اشاره به اینکه این گزارش از ابتدای طرح نوروزی یعنی از ۲۵ اسفند ۱۴۰۰ تا امروز هفتم فروردین ماه ۱۴۰۱ محاسبه شده است در جمع خبرنگاران اظهار کرد: محورهای ارتباطی مازندران به دلیل واقع شدن در مسیر ترانزیتی آسیای میانه و مسیر تهران _ مشهد و به ویژه داشتن پتانسیل های گردشگری و مواهب طبیعی به خصوص در ایام تعطیلات از پرترافیک ترین راه های کشور محسوب می شوند.
وی با اشاره به ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه ارتباطی در مازندران افزود: از ابتدای طرح نوروزی تا به امروز بیش از ۲۳ میلیون تردد از انواع وسایل نقلیه در جاده های استان ثبت شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مازندران در ادامه به محورهای پرتردد این استان اشاره و تصریح کرد: محور ساری- قائمشهر و بالعکس با تردد روزانه حدود ۴۶ هزار وسیله نقلیه، آمل _ محمودآباد با تردد روزانه ۴۱ هزار و بابل – بابلسر با تردد روزانه ۳۸ هزار در ردیف سه محور ارتباطی پُر تردد استان در این ایام هستند./ایسنا