ثبت‌نام مردان مجرد در نهضت ملی مسکن از ساعت ۱۲ امروز

حرف آنلاین: مجرد‌های فاقد مسکن از ساعت ۱۲ امروز می توانند در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کنند. مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت : نام نویسی افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن بر اساس دستور وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود و مردان مجرد […]

حرف آنلاین: مجرد‌های فاقد مسکن از ساعت ۱۲ امروز می توانند در طرح نهضت ملی مسکن نام نویسی کنند.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران گفت : نام نویسی افراد مجرد در طرح نهضت ملی مسکن بر اساس دستور وزارت راه و شهرسازی از ساعت ۱۲ امروز دوشنبه ۲۰ دی آغاز می‌شود و مردان مجرد بالای ۲۳ سال می توانند با ورود به سایت ثمن‌ ثبت نام کنند.

نظری افزود : بر اساس قانون افراد مجرد با ۲۳ سال سن می‌توانند در نهضت ملی نهضت مسکن ثبت نام کنند به شرط اینکه بعد از دو سال و هنگام تحویل واحد مسکونی باید ازدواج کرده باشد و اسناد قانونی مبنی بر ازدواج خود را ارائه کنند.

او گفت : در صورتی که متقاضیان مجرد در هنگام تحویل واحد متاهل نشده باشند ، واحد مسکونی برای آن‌ها به نرخ روز محاسبه و قیمت زمین از آنها دریافت می شود.

مدیر کل راه و شهرسازی مازندران خاطرنشان کرد : ۷۱ هزار و ۵۰۰ نفر تاکنون در این طرح ثبت نام کرده اند که کارکنان این اداره از ساعت ۷ تا ۱۹ در شهرستان‌ها در حال پالایش و ثبت نام نهایی افراد واجد شرایط است./صداوسیما