تکمیل و تجهیز ماشین‌آلات معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابل

بابل-خبرنگار حرف: شهردار بابل از تکمیل تجهیزات و ماشین‌آلات معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابل خبر داد وافزود : در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی با توجه  صرف هزینه‌ای بالغ‌بر هشت  میلیارد ریال نسبت به خرید یک دستگاه بیل بکهو برای انجام عملیات حفاری و ترمیم در سطح شهر  اقدام کرده است. سید مجتبی حکیم افزود: […]

بابل-خبرنگار حرف: شهردار بابل از تکمیل تجهیزات و ماشین‌آلات معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابل خبر داد وافزود : در راستای تکمیل تجهیزات عمرانی با توجه  صرف هزینه‌ای بالغ‌بر هشت  میلیارد ریال نسبت به خرید یک دستگاه بیل بکهو برای انجام عملیات حفاری و ترمیم در سطح شهر  اقدام کرده است.

سید مجتبی حکیم افزود: معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابل تاکنون جهت حفاری و ترمیم در سطح شهر این دستگاه را با هزینه گزاف اجاره می‌نمود و به همین  منظور شهرداری اقدام به خرید این دستگاه نمود تا روند رو به رشد فعالیت‌های عمرانی و خدماتی شهر را سرعت بخشد. و هزینه‌های گزاف در اجاره جلوگیری نماید .

وی بیان داشت : هم‌اکنون شهرداری بابل  با خریداری و بهره‌برداری از این  دستگاه در حال حاضر توانسته است ماشین‌آلات خود را در معاونت فنی و عمرانی شهرداری بابل تکمیل و تجهیز نماید.

شهردار بابل خاطرنشان کرد: نظارت دقیق بر کاهش هزینه‌های تعمیر و نگهداری دستگاه‌ها و ماشین‌آلات تولید و پخش آسفالت ازجمله تدابیری بوده که در طول سال اخیر به‌منظور کاهش هزینه‌ها و افزایش کیفیت و کمیت عملیات عمرانی انجام‌شده است .

مجتبی حکیم ابراز داشت : امید داریم با خریداری این ماشین‌آلات سنگین بتوانیم با بالا بردن سطح کیفی پخش و تسطیح آسفالت و تسریع در اجرای هرچه بهتر پروژه‌های عمرانی موجب کاهش هزینه‌ها و برداشت بار مالی از دوش شهرداری در اجرای پروژه‌هایی که توسط این سازمان انجام می‌شود باشیم.