تکریم همسران شهدا هم‌ردیف مادران آن‌ها مورد توجه باشد

حرف آنلاین: حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم رسیدگی به امور درمانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد وگفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است و باید در این عرصه با نهایت اخلاص کوشا بود. حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۴اسفند) در دیدار با«امیرحسین قاضی زاده هاشمی»معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و […]

حرف آنلاین: حجت الاسلام محمدی لائینی بر لزوم رسیدگی به امور درمانی خانواده معظم شهدا و ایثارگران تاکید کرد وگفت: خدمت به جامعه ایثارگری افتخار است و باید در این عرصه با نهایت اخلاص کوشا بود.

حجت الاسلام والمسلمین«محمدباقر محمدی لائینی» امروز(۴اسفند) در دیدار با«امیرحسین قاضی زاده هاشمی»معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا، اظهار کرد: مازندران ما در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و حرم در برابر هجمه منافقین همواره ایستاده است.

نماینده ولی فقیه در مازندران افزود: همانطوری که امام راحل فرمودند بنیاد شهید افضل نهادها است به‌خاطر اینکه جامعه هدفش افضل انسان‌ها هستند و بزرگترین کارها را انجام دادند.

حجت الاسلام محمدی لائینی یادآور شد: به‌نظر میرسد که روی ارزشمندی جامعه ایثارگران بیشتر باید کار شود، خانواده‌های شهیدان باید مقرب‌ترین انسان‌ها در خانواده‌ها باشند، وظیفه ما رسیدگی به گرفتاری‌ها و مشکلات بازماندگان این عزیزان است.

نماینده ولی فقیه در مازندران، خانواده‌های شهدا و ایثارگران را صبور و قانع دانست و گفت: در هر حال رفع مشکلات معیشتی و پرونده‌ای این‌ها ضرورت دارد، نباید حق و حقوق یک خانواده جانباز یا شهید ضایع شود، بعضا هم هزینه زیادی بابت تامین داروها صرف می‌کنند که نیاز به توجه دارد.

حجت الاسلام محمدی لائینی داشتن روحیه اجتماعی را لازمه مدیران بنیاد شهید دانست و تاکید کرد: مدیر در این مجموعه نباید کم حوصله باشد، این بخش باید جدی مورد توجه قرار بگیرد چون جامعه هدف رنج دوری یا تحمل زجر عزیزانشان را با خود به همراه دارند، درک این احساسات توسط این مدیران لازم است.

وی ادامه داد: این جامعه نباید احساس کنند که مشکلاتشان پشت گوش انداخته می‌شود تا جایی که احساس رضایت داشته باشند، در هر حال در این مجموعه محدودیت‌های مادی را باید با بعد عاطفی و اجتماعی جبران کنید، سرکشی از خانواده‌ها شهدا گام موثری در این حوزه است.

حجت الاسلام محمدی لائینی به گلایه‌ای مبنی بر اینکه آنطور که از مادران شهدا تجلیل میشوند از همسرانشان تجلیل نمی‌شود، خواستار توجه به این بخش شد و خاطرنشان کرد: همسران شهدا بعد از شهادت همسرشان در معرض خلا عاطفی و اقتصادی قرار می‌گیرند و توجه به آن‌ها باید برجسته‌تر شود، امیدواریم خدا به همه آن‌ها صبر و به مسئولان توفیق خدمت بدهد.

نماینده ولی فقیه در مازندران در پایان اذعان کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران یک دستگاه هماهنگ کننده است و نهادهای دیگر باید امورات را انجام بدهند هیچ دستگاهی نباید بگوید ارتباطی به شهدا و امور ایثارگران زیر این پرچم ندارد./شبستان