جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در مازندران؛

ایران جزو ۵کشور برتر در حوزه تولید واکسن کرونا

حرف آنلاین: جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور گفت: انقلاب اسلامی ایران با پیشرفت در حوزه‌های مختلف امروز ایران یکی از پنج کشور دنیا در بحث تولید واکسن کرونا قرار گرفته است.

سردار قاسم قریشی در مراسم بزرگداشت قیام خونین ۲۳ مرداد و گرامیداشت یاد و خاطره سرداران و ۵۷۰ شهید تنکابن، اظهار کرد: شهدا از لذت‌های دنیوی گذشتند تا امنیت و آسایش را برای مردم رقم بزنند، مردم ایت شهرستان نیز در تمام عرصه‌های دفاع مقدس حضور داشتند، امروز ادامه دادن راه شهدا کمتر از شهادت نیست.

وی افزود: : شهیدان با خدا معامله کردند در این راه از عزیزانشان دست کشیدند، شهدا در طول تاریخ در دوران دفاع مقدس و دفاع از حرم ایستادگی کردند در مقابل استکبار جهانی با استفاده از مسموم کردن فضای رسانه‌ای سعی کرد حقیقت‌های موجود را پنهان کند.

قریشی با بیان اینکه این انقلاب اسلامی که دموکراسی و مردم سالاری را به دنیا معرفی کرد، گفت: انقلاب اسلامی خط بطلانی بر قدرت‌های غرب و شرق کشید و در این مسیر استوار است.

جانشین رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور با اشاره به رشد چشمگیر تولید دارو، توان تخصصی پزشکی و در حوزه درمان، خاطرنشان کرد: امروز ایران یکی از پنج کشور دنیا در بحث تولید واکسن کرونا قرار گرفته است، همچنین در پل‌سازی و سد سازی کشور و زمینه استخراج گاز، در زمینه هوا و فضا و ارتش و دستاوردهای نظامی و ساخت موشک در دنیا حرفی برای گفتن دارد.