توجه بیشتر مدیران به واحدهای صنعتی

بابل – خبرنگار حرف: استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر به واحدهای صنعتی استان شد. محمد اسلامی در مراسم افتتاحیه چند واحد صنعتی در بابل، ظهار داشت: مسئولین نباید نسبت به واحدهای صنعتی بی توجه باشند. وی ادامه داد:  در حال حاضر ۱۲۰۰ کارخانه در استان مازندران دارای شناسنامه می باشند و با شناسنامه دار شدن […]

بابل – خبرنگار حرف: استاندار مازندران خواستار توجه بیشتر به واحدهای صنعتی استان شد.

محمد اسلامی در مراسم افتتاحیه چند واحد صنعتی در بابل، ظهار داشت: مسئولین نباید نسبت به واحدهای صنعتی بی توجه باشند. وی ادامه داد:  در حال حاضر ۱۲۰۰ کارخانه در استان مازندران دارای شناسنامه می باشند و با شناسنامه دار شدن واحدهای صنعتی مشکلات واحدهای صنعتی را می توان بررسی کرد وبه آنان کمک نمود.

استاندارمازندران با اشاره به واحدهای صنعتی دچار مشکل ادامه داد: سازمان صنایع باید در دادن مجوز واحدهای صنعتی دقت بیشتری به خرج دهد وبازرسی از واحدهای صنعتی  باید در دستور کار رئیس صنایع قرار گیرد تا  مشکلات واحدهای صنعتی بررسی شود.

نماینده دولت در مازندران گفت:صنعت در مازندران مغفول مانده است و رشد ۱۵ درصدی صنعت در مازندران نگران کننده می باشد و باید صنایع در این استان افزایش یابد تا بتواند مشکل بیکاری این استان حل گردد.

وی دربخشی دیگر از سخنانش در مورد مشکلات واحدهای صنعتی بیان داشت: باید کالاهای واحدهای صنعتی در استان برند سازی شود زیرا برند  ماندگار نیاز بازار را رفع می نماید و باعث می شود تا مشکلات واحدهای صنعتی رفع شود.

اسلامیبا بیان راینکه بالا بردن کیفیت کالاها باعث جذب بازارهای متنوع می شود و دغدغه فروش را کاهش می دهد، تصریح کرد: صنایع باید با تکنولوژی روز و بدون آلاینده و سازگار با شرایط محیطی در استان شکل گیرد.