تنها راه نجات غرب مازندران از نظر آقای نماینده

حرف آنلاین: نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت در مجلس با اشاره به مسائل اين منطقه در استان مازندران گفت: تنها راه نجات غرب مازندران استاني شدن اين منطقه است و ضرورت ايجاد استان جديد، خواسته به حق مردم بشمار می‌رود.  قاسم احمدی خاطرنشان كرد: دولت در پنج نقطه از كشور از جمله غرب […]

حرف آنلاین: نماينده مردم نوشهر و چالوس و كلاردشت در مجلس با اشاره به مسائل اين منطقه در استان مازندران گفت: تنها راه نجات غرب مازندران استاني شدن اين منطقه است و ضرورت ايجاد استان جديد، خواسته به حق مردم بشمار می‌رود.

 قاسم احمدی خاطرنشان كرد: دولت در پنج نقطه از كشور از جمله غرب مازندران در حال ارزيابي و بررسي است تا اين مناطق را به عنوان استان جديد مستقل نمايد.

احمدي با اشاره به راه دسترسي بندر نوشهر و عبور از باغ اكولوژي گفت: شايد باغ اكولوژي با قدمت 50 ساله داراي ميراث كهن باشد اما بندر نوشهر از طول قدمت دو برابري و 100 ساله برخوردار بوده و بنابراين راه دسترسي بندر نوشهر با حفظ مسائل زيست محيطي در اولويت قرار دارد و بايد اين راه احداث شود.

وي محدوديت زيست محيطي را بلاي جان منطقه برشمرد و گفت: ظاهراٌ مردم غرب مازندران و اين حوزه استحفاظيه براي نفس كشيدن هم بايد از محيط زيست اجازه بگيرند.

احمدي لاشكي عنوان داشت: هنر محيط زيست تنها نبايد در نه گفتن باشد بلكه لازم است شيوه ها درست انجام دادن پروژه ها  را نيز ارائه كند.

وي با اشاره به محدوديت البرز مركزي اظهار داشت: انگار فقط در جهان اين البرز مركزي وجود دارد كه مشكل زيست محيطي ايجاد كرده است؛ تمام اروپا با استفاده از علم روز توانستند مجتمع و مناطق صنعتي در مناطق محدوديت زيست محيطي ايجاد كنند ولي محيط زيست اين كشور تها بلد است كه نه بگويد و در مقابل پيشرفت بايستد.

اين نماينده مجلس با بيان آنكه نسبت به عملكرد معصومه ابتكار در محيط زيست منتقد است اظهار داشت: بايد تكليف محيط زيست با ادغام در وزارت جهاد كشاورزي مشخص شود تا مسائل زيست محيطي با نظارت مستقيم مجلس رفع شود و اينكه نميشود براي كوچكترين مباحث زيست محيطي طرح سوال از رئيس جمهور صورت پذيرد.

نماينده مردم نوشهر و چاوس و كلاردشت در مجلس عنوان داشت: رويه محيط زيست در اين منطقه باعث تعطيلي اشتغال در شمال و متواري شدن سرمايه گذاران شده است./مهر