تمهیدات پلیس مازندران برای دور دوم سفرهای تابستانی

حرف آنلاین:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک و امنیت جاده‌ای انجام شد. داود قاسمیان  با اعلام اینکه پلیس راهور ناجا مازندران آمادگی لازم برای دور دوم سفرهای تابستانی را دارد، اظهار داشت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی، تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک […]

حرف آنلاین:رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران گفت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک و امنیت جاده‌ای انجام شد.

داود قاسمیان  با اعلام اینکه پلیس راهور ناجا مازندران آمادگی لازم برای دور دوم سفرهای تابستانی را دارد، اظهار داشت: با شروع دور دوم سفرهای تابستانی، تمهیدات لازم برای روان‌سازی ترافیک و امنیت جاده‌ای از ماه قبل انجام شد.

وی با اشاره به اینکه همزمان با شروع سفرهای تابستانی عید فطر را در پیش داریم، افزود: نماز عید فطر در تمامی شهرهای استان اقامه می‌شود و برای ایجاد امنیت راه‌ها و معابر درون شهری 200 دستگاه موتور‌سیکلت و خودرو و نیز 700 نیروی پاس پیاده در سطح معابر درون‌شهری استان مستقر هستند.

این مسئولان ادامه داد: روان‌سازی ترافیک درو‌ن‌شهری از مهم‌ترین اقدامات پلیس راهور ناجا در مازندران است.

قاسمیان خط‌کشی معابر را از دیگر اقدامات پلیس راهور ناجا در معابر درون‌شهری استان دانست و گفت: برای ایجاد امنیت راه‌های درون‌شهری تمامی تابلوهای اخباری به‌روز و نیروهای راهور ناجا به صورت شیفتی برای کنترل و هدایت مسافران و هم‌استانی‌ها اقدام می‌کنند.

وی ضمن قدردانی از همکاری شهروندان در ایجاد امنیت راه‌ها در استان، خاطرنشان کرد: هموطنان فهیم ما ضمن رعایت حقوق شهروندی کمک حال پلیس راهور خواهند بود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی مازندران با اشاره به اینکه در معابری که نماز عید فطر اقامه برپا شود محدودیت ترافیکی اعمال می‌شود، یادآور شد: برای کاهش ترافیک نمازگزاران تا حد ممکن از وسیله نقلیه عمومی درون‌شهری استفاده کنند./فارس