تمامی راه‌های مازندران باز و ترافیک عادی و روان است

حرف آنلاین: طبق اعلام پلیس راه مازندران همه راه های مواصلاتی کوهستانی و اصلی و فرعی استان باز است و ترافیک نیز عادی و روان و هیچ گونه تداخلات آب و هوایی نیز وجود ندارد. رئیس پلیس راه استان مازندران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تردد در محورهای هراز ، کندوان […]

حرف آنلاین: طبق اعلام پلیس راه مازندران همه راه های مواصلاتی کوهستانی و اصلی و فرعی استان باز است و ترافیک نیز عادی و روان و هیچ گونه تداخلات آب و هوایی نیز وجود ندارد.


رئیس پلیس راه استان مازندران روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا تردد در محورهای هراز ، کندوان ، سوادکوه و کیاسر را عادی توصیف کرد و گفت که که انسداد جاده کیاسر به سمنان که از پنجشنبه شب تا صبح امروز  به دلیل بارش برف شدید و کولاک انجام شده بود، از هم اکنون باز گشایی شده است.
سرهنگ یدالله جهان تاب با توضیح این که عملیات نمک پاشی و برف روبی در جاده های کوهستانی مازندران انجام شده است و هم اکنون با آفتابی شدن هوا مشکلی درترددخودروها در جاده های  استان وجود ندارد، درعین حال هشدار داد با توجه به ذوب شدن برف و سرازیر شدن  آب در برخی از نقاط جاده ای ،رانندگان سرعت مطمئنه و فاصله طولی رعایت کنند.
براساس پایش ایستگاه های هواشناسی مازندران در ۲۴ ساعت گذشته، بیشترین بارش برف در  منطقه کوهستانی آلاشت با ۱۴ ، بلده با ۱۲ و کیاسر با ۱۱ سانتی متر گزارش شده است.
هواشناسی مازندران هوای استان را از امروز نهم تا پایان هفته صاف و نیمه ابری همراه با افزایش تدریجی دمای روزانه هوا  پیش بینی کرده است.
استان مازندران دارای ۱۰ هزار و ۴۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی است که بیش از سه هزار کیلومتر از آن را محورهای مواصلاتی کوهستانی تشکیل می دهد./ ایرنا