تله گذاری پلیس برای بازداشت دزدان پژو سوار

فرمانده انتظامی شهرستان “بابلسر” از شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از 20 فقره سرقت خبر داد . سرهنگ “عباس فتحعلی پور” با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلاهای شهروندان در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار […]

فرمانده انتظامی شهرستان “بابلسر” از شناسایی و دستگیری پنج سارق حرفه ای منزل و کشف بیش از 20 فقره سرقت خبر داد .

سرهنگ “عباس فتحعلی پور” با اعلام این خبر، افزود: در پی وقوع چندین فقره سرقت از منازل و ویلاهای شهروندان در شهرستان بابلسر، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی با بررسی صحنه های سرقت دریافتند، پنج متهم به سرقت از اعضای یک باند سرقت با استفاده از دو دستگاه خودرو سواری پژو 206 پس از شناسایی منازل و ویلاها در فرصتی مناسب اقدام به دستبرد می زنند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، افزود: ماموران انتظامی کلانتری 12 این فرماندهی با دریافت این اطلاعات و مشخصات خودروها با شناسایی متهمان به سرقت  دو سارق حرفه ای را در عملیاتی ضربتی حین سرقت دستگیرکردن.

سرهنگ فتحعلی پور، اظهار داشت : سه همدست این افراد نیز در ادامه تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شدند و در تحقیقات و بازجویی های فنی پلیس به بزه انتسابی و 20 فقره سرقت دیگر در شهرستان های همجوار اقرار کردند.

وی افزود: در این ارتباط دو متهم به مالخری نیز شناسایی و دستگیر شدند و از آنان اموال مسروقه شامل لوازم خانگی  کشف شد.

سرهنگ فتحعلی پور از تشکیل پرونده برای متهمان و تحویل آنان به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان هشدار داد: همواره با نسبت به مراقبت از منازل خود با نصب تجهیزات حفاظتی و گماردن نگهبان محله اقدام کنید.