تلفات پرندگان مهاجر به وجهه ایران ضربه می زند

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، از انجام تحقیقات برای کشف علل کشته شدن پرندگان مهاجر در میانکاله طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: ادامه این روند به وجهه بین المللی ما ضربه می‌زند. سمیه رفیعی، در واکنش به کشته شدن هزاران پرنده مهاجر در تالاب میانکاله در سه سال […]

رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس:رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس، از انجام تحقیقات برای کشف علل کشته شدن پرندگان مهاجر در میانکاله طی ۳ سال اخیر خبر داد و گفت: ادامه این روند به وجهه بین المللی ما ضربه می‌زند.

سمیه رفیعی، در واکنش به کشته شدن هزاران پرنده مهاجر در تالاب میانکاله در سه سال گذشته و عدم پاسخگویی شفاف مسئولان، اظهار داشت: درباره مرگ پرندگان در تالاب میانکاله مکاتباتی از سوی مجلس با دستگاه‌های مرتبط انجام شده و منتظر نظرات قطعی هستیم.

وی افزود: وارد سومین سالی شده‌ایم که این روند فاجعه بار ادامه دارد و هر سال آمار این مرگ‌های مرموز بالاتر رفته است و باید علت آن مشخص شود.

رفیعی ادامه داد: حفاظت از حیات وحش و تالاب تحت نظارت نهادهای دولتی است و ما منتظریم نتیجه نهایی تحقیقات در این زمینه به مجلس گزارش شود، چون ادامه این روند به وجهه بین‌المللی ما لطمه وارد می‌کند.