تقدیر پدر شهید مدافع حرم از کاپیتان پرسپولیس

پدر شهید مدافع حرم محمد معافی از سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس تقدیر کرد. سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران در بازی روز جمعه مقابل پیکان با پیراهنی که منقش به تصویر شهید مدافع حرم محمد معافی از شهدای نکا بود، وارد زمین مسابقه شد.در پی چنین حرکت ارزشمندی از سوی این بازیکن، […]

پدر شهید مدافع حرم محمد معافی از سیدجلال حسینی کاپیتان پرسپولیس تقدیر کرد.

سیدجلال حسینی کاپیتان تیم پرسپولیس و تیم ملی ایران در بازی روز جمعه مقابل پیکان با پیراهنی که منقش به تصویر شهید مدافع حرم محمد معافی از شهدای نکا بود، وارد زمین مسابقه شد.در پی چنین حرکت ارزشمندی از سوی این بازیکن، عیسی معافی پدر شهید مدافع حرم از سیدجلال حسینی و باشگاه پرسپولیس تقدیر کرد و گفت: چنین رفتارهای در میادین ورزشی نشان از قدرشناسی ورزشکاران و حمایت آنها از انقلاب و ولایت دارد.

وی با بیان اینکه قلب ورزشکاران معروف کشورمان هم به یاد شهدای مدافع حرم می‌تپد، اضافه کرد: امثال ورزشکارانی همچون سیدجلال‌ها، نماد یک پهلوان انقلابی‌اند که برای آنها در ادامه مسیر پرافتخار ورزشی‌شان آرزوی موفقیت می‌کنیم.

سیدجلال حسینی نیز پس از صحبت‌های پدر شهید مدافع حرم محمد معافی با عنوان اینکه قدردانی از شهدای مدافع حرم که در آن سوی مرزها برای حفظ مملکت به مقابله با دشمنان می‌پردازند، وظیفه یکایک هم‌وطنان است، بیان کرد: انشاالله در فرصتی مقتضی خدمت خانواده این شهید رسیده و بر سر مزار ایشان حاضر می‌شوم.