تعریض جاده بابلسر به بهنمیر؛ شاید وقتی دیگر

حرف آنلاین: پروژه تعریض جاده بابلسر به بهنمیر که سال‌ها یکی از مطالبات مردم منطقه بوده چند وقت پیش با پیگیری‌های نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی آغاز شد اما اجرای آن طولانی شد و هنوز به اتمام نرسید.

علی اصغر باقرزاده در این باره در گفت‌وگو با حرف آنلاین با بیان اینکه اعتبار پروژه  جاده بابلسر به بهنمیر با پیگیری‌ها به‌طور کامل تخصیص پیدا کرده است.

نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس یازدهم علت وقفه کاری را انجام هماهنگی با پدافند هوایی به‌دلیل درخواست‌ها و انتظارتی که داشتند عنوان کرد و عنوان کرد که تعریض این جاده باید زودتر از اینها انجام می‌شد.

به اذعان باقرزاده فاز اول این پروژه در تابستان امسال افتتاح خواهد شد.

همچنین به گفته رئیس اداره نظارت اداره راه و شهرسازی مازندران، پروژه تعریض محور بابلسر به بهنمیر در سال ۱۳۹۲ استارت خورد.

به اذعان حسینی، پروژه در فاز اول با دیوارکشی به‌طول ۲/۵ کیلومتر انجام و تکمیل شد، تا اینکه در سال ۱۳۹۵ بحث جابه‌جایی اعتبار به‌وجود آمد، در نهایت در سال ۱۳۹۹ کل پروژه به اداره راهداری استان واگذار شد و در حال انجام است.

در نتیجه، پیگیری‌ها خبر از عدم هماهنگی بین سازمان پدافندهوایی مستقر در جاده و اداره کل راهداری مازندران را می‌دهد، امید آنکه با پیگیری‌ها شاهد تحقق وعده نماینده مردم بابلسر و فریدونکنار در مجلس شورای اسلامی باشیم.