تشریح راز قتل مرد 40 ساله نکایی

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکاء راز قتل  مرد 40 ساله نکایی را بازگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل ملاکریمی در این خصوص گفت: در تاریخ 14 مهر ماه سال 1395 مردی به نام “م – م” که به طور مشکوکی در منزل خود فوت کرده بود، بدون اطلاع به پزشکی قانونی دفن شد. […]

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکاء راز قتل  مرد 40 ساله نکایی را بازگو کرد. حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل ملاکریمی در این خصوص گفت: در تاریخ 14 مهر ماه سال 1395 مردی به نام “م – م” که به طور مشکوکی در منزل خود فوت کرده بود، بدون اطلاع به پزشکی قانونی دفن شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نکاء در ادامه افزود: با مراجعه خانواده متوفی در تاریخ 3 بهمن ماه 96 به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان نکاء مبنی براینکه فرزندشان به قتل رسید، دستورات قضایی لازم صادر شد.

حجت الاسلام و المسلمین ملاکریمی در ادامه بیان داشت: پس از طرح این موضوع، دو نفرازمظنونین که توسط خانواده متوفی معرفی شده بودند با دستور دادستانی وبا همکاری پلیس آگاهی به دادستانی احضار و در بازجویی خود اقرار به قتل مقتول نمودند.به گزارش روابط عمومی دادگستری استان ، دادستان عمومی و انقلاب نکاء در خصوص جزییات قتل افزود: متهمین به نام “س- ت” همسر مقتول به همکاری  “م- ع” با تزریق هروئین درحالت خواب به مقتول اقدام به قتل “م – م” می نمایند که پس از بازجویی از متهمین علت و انگیزه قتل را برقراری رابطه نامشروع عنوان نمود که این رابطه قبل از فوت مقتول بوده است.حجت الاسلام و المسلمین ملاکریمی اظهار داشت: پس از اعتراف متهمین دستورات لازم جهت تشریح صحنه انجام و هر دو متهم به اتهام مشارکت در قتل عمدی با صدور قرار مناسب روانه زندان شدند.