تشدید نظارت بر واحدهای صنفی در آمل

دادستان آمل از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی برای رعایت مسائل مربوط به شئونات اخلاقی خبرداد. به گزارش حرف؛ مهدی محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در روزهای اخیر، یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی پلمپ شده است، تصریح کرد: رصد فضای صنفی شهرستان که آن […]

دادستان آمل از تشدید نظارت بر واحدهای صنفی برای رعایت مسائل مربوط به شئونات اخلاقی خبرداد.

به گزارش حرف؛ مهدی محمدی در جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان آمل با اشاره به اینکه در روزهای اخیر، یک واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شئونات اخلاقی پلمپ شده است، تصریح کرد: رصد فضای صنفی شهرستان که آن را به فضای مجازی نیز می کشانند از برنامه های دادستانی است.

وی با بیان اینکه در زمینه آموزش خانواده و جامعه کاستی هایی وجود دارد که باید رفع شود، تصریح کرد: شورای فرهنگ عمومی باید برنامه ای برای این حوزه داشته و بتوانیم خانواده ها را در مسیر درست راهنمایی و مشاوره دهیم.

دادستان آمل با اشاره به اینکه با وجود شرایط کم نیروی انسانی، اما فضای مجازی و صنفی شهرستان آمل به شدت بیش از گذشته رصد می شود، تصریح کرد: در این زمینه به همه واحدهای متخلف هرچند اندک هستند تذکر داده شده است که در صورت تکرار پلمپ می شوند.

محمدی با تاکید بر اینکه وضعیت عفاف و حجاب در آمل مناسب نیست، گفت: آموزش و فرهنگ سازی در این زمینه بسیار اندک صورت می گیرد که نیاز است شورای فرهنگ عمومی در این باره چاره اندیشی کند.

امام جمعه آمل نیز در این جلسه با اشاره به اینکه مردم آمل در برابر اهانت به نبی اکرم تجمع برگزار خواهند کرد، تصریح کرد: صبح روز پنج شنبه این جمعه در محل مصلی این شهر برگزار می شود.

حجت الاسلام مرتضوی نیز با تایید سخنان دادستان آمل وضعیت حجاب و عفاف در آمل را نامناسب توصیف کرد و از برنامه های فرهنگی در این حوزه استقبال کرد.