تسهیلات ویژه برای مشمولان آماده به خدمت

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تعجیل و یا تمدید یکماهه اعزام به خدمت برای مشمولان وظیفه عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.سرهنگ محمدرضا کریم پور با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی برای رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان تسهیلات ویژه‌ای از سوی وظیفه عمومی در […]


معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران از تعجیل و یا تمدید یکماهه اعزام به خدمت برای مشمولان وظیفه عمومی به مناسبت هفته ناجا خبر داد.
سرهنگ محمدرضا کریم پور با تبریک هفته نیروی انتظامی، گفت: به مناسبت هفته گرامی داشت نیروی انتظامی برای رفاه حال مشمولان و خانواده‌های آنان تسهیلات ویژه‌ای از سوی وظیفه عمومی در نظر گرفته شده است.

او افزود: به همین منظور همه مشمولان دارای برگ آماده به خدمت بدون غیبت که متقاضی تمدید تاریخ اعزام به خدمت هستند، می‌توانند با ثبت درخواست خود در درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی (پلیس+۱۰) به مدت یک ماه تاریخ اعزام به خدمت خود را تمدید کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران گفت: مشمولان دارای برگ آماده به خدمت که متقاضی تعجیل برای اعزام به خدمت در آبان ماه امسال هستند نیز می‌توانند در هفته نیروی انتظامی از طریق درگاه خدمات الکترونیک epolice.ir و یا از طریق دفاتر پلیس+۱۰درخواست خود را ثبت کنند.

سرهنگ کریم پور افزود: در این هفته رسیدگی به پرونده‌های پزشکی و یا کفالت مشمولان و همچنین برگزاری کمیسیون‌های مربوطه با ظرفیت بیشتر انجام خواهد شد.

او رسیدگی به مشکلات مربوط به صدور کارت‌های هوشمند پایان خدمت و معافیت و رسیدگی به کمیسیون‌های توجیه غیبت را از دیگر اقدامات ویژه وظیفه عمومی استان در این هفته برشمرد.

کریم پور جذب مشمولان غایب بالای ۳ سال غیبت در نیرو‌های مسلح به ویژه نیروی انتظامی را از دیگر تسهیلات ویژه در نظر گرفته شده برای متقاضیان خدمت در نیرو‌های مسلح به مناسبت هفته ناجا برشمرد و گفت: این دسته از عزیزان می‌توانند برای ثبت در خواست‌های خود به معاونت نیروی انسانی انتظامی استان مراجعه کنند.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی مازندران افزود: مشمولان و خانواده‌های آنان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پایگاه اطلاع رسانی سازمان به نشانی www.vazifeh.police.ir، سامانه تلفن گویا به شماره ۰۹۶۴۸۰ و یا کانال سازمان وظیفه عمومی در پیام رسان سروش به نشانی khabaresarbazi@ از آخرین اخبار مربوطه مطلع شوند.