تداوم نشاط اجتماعی، همبستگی را در جامعه طنین انداز می کند

محمودآباد-خبرنگار حرف: یوسف پور فرماندار محمودآباد در دیدار با فعالان اجتماعی شهرستان محمودآباد با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر توجه به شور و نشاط اجتماعی در استان گفت: تداوم شور و نشاط اجتماعی در جامعه وفاق و همبستگی و تعلق اجتماعی را با خود به همراه خواهد داشت. نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی […]

4

محمودآباد-خبرنگار حرف: یوسف پور فرماندار محمودآباد در دیدار با فعالان اجتماعی شهرستان محمودآباد با اشاره به تاکیدات استاندار مازندران مبنی بر توجه به شور و نشاط اجتماعی در استان گفت: تداوم شور و نشاط اجتماعی در جامعه وفاق و همبستگی و تعلق اجتماعی را با خود به همراه خواهد داشت.

نشست هم اندیشی فعالان فرهنگی و اجتماعی شهرستان محمودآباد با یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد شامگاه روز شنبه 6 بهمن با حضور احمد محمدی معاون فرمانداری محمودآباد و رنجبر بخشدار مرکزی و فرماندهی انتظامی و روسای ادارات ورزش و جوانان و فرهنگ و ارشاد اسلامی  و جمع کثیری از فعالان هنری و فرهنگی و اجتماعی به همت واحد روابط عمومی فرمانداری در سالن اجتماعات ساختمان شماره 2 فرمانداری برگزار شد.

یحیی یوسف پور فرماندار شهرستان محمودآباد طی سخنانی در این نشست مهمترین ظرفیت این شهرستان را فارغ از استعدادهای بالقوه گردشگری و کشاورزی ، نیروی انسانی و جوانان  توانمند این شهرستان برشمرد و گفت: در سایه همراهی و بهره مندی از پتانسیل این قشر پویا در سال جاری موفق به تدوین کتاب سند توسعه شهرستان و کتاب فرصت های سرمایه گذاری و نامگذاری 9 شهریور به نام روز محمودآباد شدیم.

این نشست که با حضور مدیران گروه ها و کانال های شبکه های اجتماعی شهرستان برگزار میشد فرماندار محمودآباد با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت توجه به فعالیت های فضای مجازی گفت: شبکه های اجتماعی  امروز نقش پررنگی در زندگی مردم داشته و به علت فراگیر و عمومی بودن جز جدایی ناپذیر زندگی بشر تبدیل شده و اگر فعالیت های آن مدیریت و جهت بخشی نشود و برنامه ای برای آن نداشته باشیم آسیب های اجتماعی اثرگذار در جامعه خواهد داشت.

ایشان ضمن قدردانی از فعالیت های فعالان اجتماعی در شبکه های مجازی گفت: انتقاد سالم هوشیاری و بیداری را با خود به همراه دارد ولی انتقاد با تخریب فرق داشته و تخریب مسئولین در شبکه های مجازی موجب ایجاد شکاف و فاصله بین مردم و کارگزاران نظام میگردد که این خواسته دشمنان و معاندان نظام می باشد.

نماینده عالی دولت در شهرستان محمودآباد با اشاره به اهمیت توجه به شور و نشاط اجتماعی در جامعه و بهره مندی از ظرفیت های فرهنگی و هنری شهرستان برای تزریق شور و نشاط در جامعه گفت: افزایش شور و نشاط در جامعه سلامت روانی و اجتماعی را در جامعه طنین انداز نموده و ضمن کاهش آسیب های اجتماعی جامعه را به سمت پیشرفت و ترقی خواهد برد.

در بخش دیگری از این مراسم هر یک از حاضرین به تشریح نقطه نظرات و دیدگاههای خود در حوزه شور و نشاط اجتماعی و فعالیت های شبکه های مجازی در شهرستان محمودآباد پرداختند.