تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری

یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری خبرداد. به گزارش حرف، عزت الله یوسفیان در آیین افتتاح ساختمان شهردای منطقه یک آمل افزود : اعضای شورا و شهردار کار آزموده، امتحان پس داده و سریع العمل هستند، در کنار […]

IMG_1978

یوسفیان ملا نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری خبرداد.

به گزارش حرف، عزت الله یوسفیان در آیین افتتاح ساختمان شهردای منطقه یک آمل افزود : اعضای شورا و شهردار کار آزموده، امتحان پس داده و سریع العمل هستند، در کنار هم و با هم افزایی می شود خدمات ماندگاری به جای گذاشت تا آیندگان قضاوت خوبی نسبت به ما داشته باشند و از ما به نیکی یاد کنند.

وی ادامه داد؛افتتاح پروژه ها در شرایط بد اقتصادی که شهرداری ها در پرداخت حقوق پرسنلشان با مشکل مواجه هستند واقعا یک هنر است و این جای تقدیر و تشکر دارد.

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی از تخصیص 500 میلیون تومان اوراق قرضه برای تکمیل ساختمان نیمه کاره فرهنگسرای شهرداری خبر داد و گفت: در حد توان در خدمت مجموعه شورا و شهرداری خواهم بود تا خدمات شایسته به مردم فهیم آمل شود.
شهردار آمل: شهرداری با حداکثر توان ، آماده خدمت به شهروندان است
احمد امیر سلیمانی گفت: مکان احداث کشتارگاه صنعتی قطعی شد و تا یک ماه آینده مجوز احداث آن صادر خواهد شد

امیرسلیمانی با اشاره به اینکه تصرف ، تسطیح و احداث راه دسترسی زمین پاساکش ( زمین جدید زباله) انجام شد افزود: اسناد مناقصه آن در وزارت کشور تایید شده و تا 45 روز آینده این اسناد قابل بازگشایی خواهد بود.

وی با تشکر از نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص تخصیص 8 میلیارد و 400 میلیون تومان برای تعریض خیابان امام رضا (ع)، گفت: احداث ورزشگاه منطقه پایین بازار در حال انجام است. شهرداری با حداکثر توان آمادگی کامل برای خدمت به شهروندان آملی دارد.

در مراسمی با حضور نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه شهرستان آمل ، معاون استاندارو فرماندار ویژه آمل، ریاست و اعضای شورای اسلامی و مسئولین شهری ساختمان شهرداری منطقه یک با 12 میلیارد ریال افتتاح و تملک و بازگشایی واحدهای تجاری مسیر خیابان امام رضا (ع) با اعتبار 8 میلیارد و 400 میلیون تومان انجام شد.