تخصیص۵۵۰ میلیاردتومان اعتبار به کارگاههای غیر فعال

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اختصاص ۵۵۰میلیارد تومان وام و تسهیلات به کارگاهها و واحدهای نیمه فعال استان مازندران در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد. علیرضا یونسی با اعلام اینکه مهم‌ترین عامل توسعه کشورها، نیروی انسانی است؛ یادآور شد: این توسعه همه جانبه با همفکری مردان و زنان در کنار هم ایجاد می شود. […]

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران از اختصاص ۵۵۰میلیارد تومان وام و تسهیلات به کارگاهها و واحدهای نیمه فعال استان مازندران در راستای اقتصاد مقاومتی خبر داد.
علیرضا یونسی با اعلام اینکه مهم‌ترین عامل توسعه کشورها، نیروی انسانی است؛ یادآور شد: این توسعه همه جانبه با همفکری مردان و زنان در کنار هم ایجاد می شود.
یونسی با اشاره به آماری در حوزه فعالیت های بانوان مازندران در چهار سال گذشته گفت: در ابن مدت از مجموع دانشجوها، ۴۸/۵ درصد پسران و ۵۱/۵ درصد دختران بوده‌اند اما در بخش اعضای هیئت علمی دانشگاهها ۷۴ درصد از آقایان و ۲۶ درصد از بانوان هستند.وی همچنین درباره کارهای عمرانی و زیربنایی انجام شده در طی چهار سال گذشته، اظهار کرد: در این مدت ۸ هزار پروژه با ۸ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان هزینه بهره برداری شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران ادامه داد: در بخش اقتصاد مقاومتی و برای راه‌اندازی و توسعه کارگاههای و واحدهای نیمه فعال و راکد استان مازندران، ۵۵۰ میلیارد تومان وام به واحدهای نیمه فعال اختصاص یافت که با توجه به حجم مشکلات در این بخش باید تلاش های بیشتری انجام شود.
به گزارش مهر، یونسی گفت: کاهش هزینه های غیر ضروری راه حل برون رفت از مشکلات اقتصادی است که امیدواریم در راستای تغییرات اقتصادی انجام شود و باید در این بخش فعال وارد شویم.
وی در پایان با اشاره به خدمات انجام شده در حوزه های مختلف در استان مازندران در چهار سال گذشته افزود: خدمات زیادی در بخش های مختلف انجام شده است که آبگیری سد گلورد، گازریانی سمنان به مازندران با ۱۷۰۰کیلومتر لوله گذاری و حدود هزار میلیارد تومان اعتبار که تا دو سال آینده روستایی در مازندران بدون گاز نداریم.
یونسی گفت: مشکل کم‌آبی، صندوق بازنشستگی، زیست محیطی از مشکلاتی است که دامن گیر مازندران است و باید با برنامه ریزی مناسب برای رفع مشکلات اقدام شود.