تحویل 5واحد مسکن مددجویی

نوشهر – خبرنگار حرف: برای خرید و ساخت  پنج واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نوشهر 320 میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، آورده مددجو  و مشارکت خیران هزینه شده است.رئیس کمیته امداد نوشهر از عملکرداین نهاد  در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان طی 10 ماهه سالجاری گزارشی ارائه کرد. […]

نوشهر – خبرنگار حرف: برای خرید و ساخت  پنج واحد مسکن مددجویان تحت حمایت کمیته امداد نوشهر 320 میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، آورده مددجو  و مشارکت خیران هزینه شده است.رئیس کمیته امداد نوشهر از عملکرداین نهاد  در بخش مسکن به مددجویان تحت حمایت در این شهرستان طی 10 ماهه سالجاری گزارشی ارائه کرد.

بهرام کیاکجوری،رئیس کمیته امداد نوشهر،گفت: پنج واحد مسکن مددجویی با هزینه ای به ارزش 320میلیون تومان با کمک بلاعوض کمیته امداد، آورده مددجو  و مشارکت خیران خریداری و یا ساخته و به مددجویان تحویل داده شد.

وی افزود: سه واحد  از این واحدها برای مددجویان ساکن در مناطق روستایی بوده است که برای ساخت آن 120میلیون تومان هزینه شده است.رئیس کمیته امداد نوشهر به ارائه خدمات عمرانی به مددجویان تحت حمایت اشاره کردو گفت: 56 واحد مسکن مددجویی با هزینه 84 میلیون تومان در 10ماهه گذشته تعمیر، تکمیل و بازسازی شد.

وی با بیان اینکه در ایام الله دهه فجر یک واحد مسکن مددجویی به یکی از مددجویان تحویل داده شد، ادامه داد: این واحد مسکونی به مساحت 60 متر مربع  باهزینه ای به ارزش 35میلیون تومان کمک بلاعوض کمیته امداد، آورده مددجو و مشارکت خیران با همکاری بسیج سازندگی ساخته و به مددجو تحویل داده شد.

کیاکجوری گفت:140خانوار از مددجویان تحت حمایت در نوشهر فاقد مسکن هستند که امیدواریم با کمک خیران و مردم نوعدوست مشکل مسکن  این تعداد از خانوارهم رفع شود.شایسته ذکر است در نوشهرسه هزار و 300خانوار تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره مند هستند.