تبیین گزارش پایداری در شرکت گاز مازندران

مسئولیت اجتماعی شرکت ها یکی از موضوعات کلیدی برای تمامی سازمان‌ها قلمداد می گردد و در همین راستا شرکت گاز مازندران گزارش پایداری با هدف بهبود مسئولیت اجتماعی را تبیین نمود . مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها اعم از تولیدی، خدماتی، صنعتی، آموزشی و عام‌المنفعه جهت ارتقاء پایداری […]

مسئولیت اجتماعی شرکت ها یکی از موضوعات کلیدی برای تمامی سازمان‌ها قلمداد می گردد و در همین راستا شرکت گاز مازندران گزارش پایداری با هدف بهبود مسئولیت اجتماعی را تبیین نمود .

مدیرعامل شرکت گاز استان با بیان اینکه امروزه بسیاری از سازمان ها اعم از تولیدی، خدماتی، صنعتی، آموزشی و عام‌المنفعه جهت ارتقاء پایداری خود در جامعه، جهت گیری های بنیادین در خصوص مسئولیت اجتماعی خود لحاظ نموده اند ، گفت : صنعت نفت و گاز ایران طی تاریخ خود، همواره با چالش های بهداشتی، زیست محیطی، ایمنی و بحران های اجتماعی و اقتصادی روبرو بوده است.

محمد اسماعیل ابراهیم زاده  افزود : امروزه صنعت نفت ایران جهت پاسخ به این چالش ها، رویکرد مسئولیت اجتماعی شرکت ها را به عنوان اصلی ترین استراتژی خود مورد مطالعه قرار داده است و در همین راستا صنعت گاز ایران و به تبع آن، شرکت گاز مازندران به عنوان یکی از زیرمجموعه های این صنعت، نسبت به بهبود و ارتقاء مسئولیت اجتماعی خود اهتمام ورزیده است .وی تصریح کرد : بدین منظور طرح تحقیقاتی با عنوان “تدوین راهنما و برنامه عملیاتی برای تهیه گزارش پایداری با استفاده از استاندارد GRI ” را تبیین نموده است.

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران ، ابراهیم زاده  با اشاره به اینکه جهت احصاء و بومی‌سازی هر یک از مولفه های مربوط به ابعاد اجتماعی، اقتصادی و زیست محیطی؛ نشست های تخصصی با خبرگان واحدهای مختلف این شرکت برگزار شد ، افزود: اعضاء تیم در راستای شناسایی، احصاء، بومی‌سازی و همچنین انطباق ماموریت شرکت گاز مازندران در راستای ابعاد سه گانه گزارش پایداری، مصاحبه‌های عمیق و اکتشافی انجام داده اند.

مدیرعامل شرکت گاز استان در ادامه توضیح داد : در فاز بعدی پروژه نسبت به تلخیص و طیقه بندی داده های حاصل از مصاحبه و تناسب محتوایی بین معیارها و زیرمعیارهای ابعاد سه گانه گزارش پایداری و سپس تهیه چک لیست اقدام خواهد شد.