تبریک و حمایت شورای ائتلاف مازندران از استاندار جدید

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در پیامی آمادگی کامل خود برای همکاری همه جانبه، دغدغه مندانه و کارآمدانه با نماینده عالی دولت اعلام کرد. در این پیام آمده است : برادر گرانقدر و انقلابی جناب آقای سید محمود حسینی پور نوری / انتصاب شایسته و بایسته جنابعالی بعنوان استاندار دولت انقلابی و مردمی […]


شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران در پیامی آمادگی کامل خود برای همکاری همه جانبه، دغدغه مندانه و کارآمدانه با نماینده عالی دولت اعلام کرد.

در این پیام آمده است : برادر گرانقدر و انقلابی جناب آقای سید محمود حسینی پور نوری / انتصاب شایسته و بایسته جنابعالی بعنوان استاندار دولت انقلابی و مردمی سیزدهم را به شما برادر عزیز و تمامی هم استانی های انقلابی و دلاور پرور تبریک عرض می کنیم. قطعا دوران جدید اجرایی استان ، با مدیریت اعتقادی، انقلابی، جهادی، میدانی و پاکدستانه تان، آینده ای روشن را در پیش روی استان عزیزمان قرار خواهد داد.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی استان مازندران که برآمده از مجموعه افراد و احزاب انقلابی استان هست و درحقیقت به نوعی، جبهه بزرگ انقلاب در استان را در عرصه سیاسی و اجتماعی نمایندگی می کند ضمن تشکر از دولت انقلابی و مردمی حضرت آیت الله رئیسی در نصب فرزندی شایسته از فرزندان شایسته دیار علویان در راس مدیریت اجرایی استان، و نیر عرض شادباش مجدد به جنابعالی، آمادگی کامل خود برای همکاری همه جانبه، دغدغه مندانه و کارآمدانه با نماینده عالی دولت را اعلام می دارد.

در بخش دیگری از این پیام آمده است : معتقدیم امروز همه ما بدور از هرگونه سهم خواهی و طیف محوری، می بایست در یک صف و به مثل یده واحده ، با فرماندهی منصوب دولت خدوم سیزدهم، تنها و تنها به تعالی توامان مادی و معنوی استان که به فضل الهی گره گشایی از مشکلات را در پی خواهد داشت، بیندیشیم.