تامین گاز مایع نوروزی در مازندران

حرف آنلاین: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از بیشتر شدن فعالیت توزیع کنندگان گاز مایع خبر داد. سبحان رجب پور گفت: فعالیت توزیع کنندگان گاز مایع در ایام نوروزی بیشتر خواهد شد و همگی برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند. با توجه به نزدیک شدن ایام نوروزی و مسافرت‌ها به استان مازندران […]

حرف آنلاین: مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری از بیشتر شدن فعالیت توزیع کنندگان گاز مایع خبر داد.

سبحان رجب پور گفت: فعالیت توزیع کنندگان گاز مایع در ایام نوروزی بیشتر خواهد شد و همگی برای استقبال از مسافران نوروزی آمادگی کامل دارند.

با توجه به نزدیک شدن ایام نوروزی و مسافرت‌ها به استان مازندران که از قطب‌های اصلی گردشگری کشور می‌باشد، شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه ساری در بخش گاز مایع و سرویس دهی مطلوب به شهروندان از آمادگی بالائی برخوردار است.

به گفته رجب پور با توجه به بازدید‌های بعمل آمده، مشکل قابل ملاحظه‌ای در امر توزیع گاز مایع در سطح منطقه ساری مشاهده نشده است و توزیع کنندگان گاز مایع نهایت همکاری را با این شرکت دارند.

رعایت استاندارد ۸۴۱، ممانعت از شارژ کپسول‌های غیر مجاز، کالیبره کردن مستمر دستگاه‌های سیلندر پر کنی، تعویض شیر و سیلندر‌های معیوب و … مد نظر بازرسان منطقه ساری است.

به گفته رجب پور تامین و توزیع گاز مایع، ایمن سازی تاسیسات و ارائه خدمات به موقع و مطلوب به شهروندان با نظارت دقیق کارشناسان و بازرسان ما در قالب گشت‌های محسوس و نا محسوس صورت می‌پذیرید./باشگاه خبرنگاران