منصورعلی زارعی؛

تالار مرکزی ساری میتواند مرکز رشد حوزه فرهنگ و هنر باشد

حرف آنلاین: نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی گفت: افتتاح تالار مرکزی ساری میتواند گامی برای اعتلا و پیشرفت و مرکز رشدی در حوزه فرهنگ و هنر باشد.

منصورعلی زارعی در آیین افتتاحیه تالار مرکزی ساری که با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی کشور برگزار شد، اظهار کرد: درخواستمان این است که این قبیل اقدامات فاخر ادامه پیدا کند و درب این تالار به روی همه هنرمندان باز باشد.

وی با اشاره به مشکلات هنرمندان در حوزه صنفی، اظهار کرد: باتوجه به غنای فرهنگب کشور بحث پیوست فرهنگی باید مدنظر قرار بگیرد در این صورت با تهاجمات فرهنگ مقابله خواهد شد.

زارعی خاطرنشان کرد: هنر و فرهنگ از گذشته تاکنون در همه حوزه‌ها کارگشا و موثر بوده و هست، لذا درخواستمان این است که این تالار مرکز رشدی برای حوزه فرهنگی در همه زمینه‌ها باشد چرا که پایه و مبنای فرهنگ ما دینی است.

نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: مازندران در بحث فرهنگ در جایگاه اول قرار دارد، مازندرانیها نقش برجسته ای را در اعتلای فرهنگ ایثار و شهادت دارند، از این سیاستگذاران باید به این بحث توجه داشته باشند که ما از نظر فرهنگی ضعیف نیستیم بلکه زیرساخت‌ها را برای اعتلای هنرمندان آماده نکردیم.