بیشترین مشکل کنونی کشور اقتصادی است

  چالوس-خبرنگار حرف:نشست خبری نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت با خبرنگاران حوزه انتخابیه در سالن کنفرانس سی‌تی‌اسکن بیمارستان تامین اجتماعی چالوس برگزار شد. احمدی لاشکی با اشاره به لزوم حفظ وحدت در اين برهه از زمان در كشور اظهار داشت: با توجه به سخنراني مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان، حفظ وحدت و يک […]

 

1

چالوس-خبرنگار حرف:نشست خبری نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت با خبرنگاران حوزه انتخابیه در سالن کنفرانس سی‌تی‌اسکن بیمارستان تامین اجتماعی چالوس برگزار شد.

احمدی لاشکی با اشاره به لزوم حفظ وحدت در اين برهه از زمان در كشور اظهار داشت: با توجه به سخنراني مقام معظم رهبري و تاكيد ايشان، حفظ وحدت و يک صدايي مردم و دولت لازم است. وي با تاكيد بر حمايت از دولت و پرهيز از تندروي خاطرنشان کرد: دستگاه قضا با قطعيت كار خود را انجام مي دهد و نيروهاي مسلح نيز در آمادگي كامل به سر مي برند. نماینده مردم نوشهر، چالوس و کلاردشت در مجلس شوراي اسلامي در پاسخ به پرسشي در زمينه استيضاح وزير كار با بيان اين كه مجلس بر اساس منفعت مردم تعارفات را كنار مي گذارد، افزود: در جلسه استیضاح ربیعی، هم وزیر کار و هم اخلاق از مجلس و دولت رفت؛مسائل زيادی در روز استیضاح مطرح شد كه ذهن مردم را خراب كرد  این در واقع حکایت از قطع ریشه ها است كه يكي از اهداف دشمن بوده و بايد مراقب بود.

وی در پاسخ به سوالی که در صفحه اینستاگرام خود بعد از استیضاح ربیعی وزیر کار نوشتید که اخلاق از دولت و مجلس رفت و این به این منظور است که با آمدن محسنی بندپی بجای ربیعی همچنان اخلاق قربانی است گفت؛ بنظرم در اینستاگرام بنده نتوانستند اصل گفته مرا انعکاس بدهند؛ اگر رئیس جمهور بخواهد آقای دکتر محسنی را برای تصدی وزارت کار معرفی کند حتما حمایت خواهم کرد.

احمدی همچنین گفت: عده ای انقدر بداخلاقی می کنند که حتی پاره کردن بنرهاي آقای جاودانی مدیرکل ارشاد تهران را هم به من احمدی نسبت می دهند؛ به آقای جاودانی در لاشک، خودم انتصابش را تبریک گفتم اما معتقدم اگر فلسفه رقابت وجود دارد نباید این رقابت از پول بیت المال برای امیال شخصی باشد.

احمدي لاشكي با بيان اين كه بحث استیضاح وزیر اقتصاد در هفته آينده و آموزش و پرورش طي روزهاي بعد مطرح است، گفت: بیشترین مشکل کنونی کشور اقتصادی است و با کسانی که نتوانستند اقتصاد را درست راهبری کنند برخورد شود.

وي تصريح كرد: بزرگترين ضعف كشور مديريت است و مديري كه خلاق نباشد و نتواند برنامه ريزي داشته باشد، مدير نيست. نماینده در مجلس شوراي اسلامي با بیان اینکه هفت منطقه آزاد در کشور وجود دارد و هشت منطقه آزاد نیز  از سوي دولت مصوب شده است،ادامه داد:نباید با شان مردم نوشهروچالوس بازی شود،زیرا از سال ۸۹منطقه ویژه اقتصادی در نوشهر مصوب شده است و نیاز به طرح و تصویب دوباره آن نبوده است.

وی در خصوص دخالت در انتصابات مدیران حوزه انتخابیه نیز بیان داشت:شاید آمدن فرمانداران منطقه با نظر بنده باشد اما هیچگاه در خصوص انتخاب معاون های فرمانداری و بخشداران دخالت ندارم چراکه معتقدم این حق فرمانداران است که تیم کاری خود را خودشان انتخاب کنند.

وی همچنین ادامه داد:مشکلات مردم غرب مازندران فقط با اعلام استانی شدن این منطقه از استان رفع خواهد شد؛ تنها راه نجات غرب مازندران استقلال منطقه غرب استان است؛اما این  دولت در این خصوص تمام راهها را قفل کرده است و هیچ برنامه ای برای تقسیمات کشوری ندارد،ما حتی نمی‌توانیم در خصوص مسئله کلنو که خواسته بحق و منطقی مردم آن منطقه است اقدامی کنیم.

وی ادامه داد:با پیگیری قانون امتیاز برق موقت تکلیف 35 هزار مشترک که بطور غیرقانونی برق را مصرف می کردند تعیین تکلیف شده و همچنین پای دلالان برق از راهروهای بخشداری و شهرداری منطقه تاحدودی قطع شده است.

احمدی همچنین در خصوص مشکلات شرایط سنی و مدرک مرتبط معلمان حق التدریس آن را منوط به تصویب شورای نگهبان و جزییات مصوبه عنوان کرد و گفت: این مسائل بعد از تصویب ارائه خواهد شد.

این نماینده مجلس همچنین احداث شهرک شن و ماسه در مرزن آباد بیان داشت: قبلا در این خصوص اظهار نظر شده است و اصرار بر انجام آن نباید صورت گیرد ، مگر اینکه نظر محیط زیست بر تایید این کار باشد.

وی همچنین در خصوص املاک مازاد دستگاه های اجرایی اذعان داشت: این املاک باید تعیین تکلیف،فروخته و از درآمد آن در همان بخش و منطقه هزینه شود.

این نماینده مجلس همچنین در خصوص مشکلات مالی تیم های ورزشی گفت: ورزش باید ازطریق بخش خصوصی مورد حمایت قرار گیرد تا بتواند دوام بیاورد.