بسته خبری پلیس|دستگیری سارق حرفه‌ای 34 خودرو در قائمشهر و کشفیات دیگر

حرف آنلاین: فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو با 34 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد.  سردار مرتضی میرزایی  در تشريح اين خبر گفت: در پی چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان  قائم شهر بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت. وي افزود: ماموران پلیس […]

حرف آنلاین: فرمانده انتظامي استان مازندران از دستگيري سارق حرفه اي داخل خودرو با 34 فقره سرقت در شهرستان قائم شهر خبر داد. 

سردار مرتضی میرزایی  در تشريح اين خبر گفت: در پی چندين فقره سرقت داخل خودرو در شهرستان  قائم شهر بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور كار ماموران پلیس قرار گرفت.

وي افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائم شهر با انجام كار گسترده اطلاعاتي یک سارق حرفه اي را شناسايي و در عملياتي غافلگيرانه وی را در مخفیگاهش در یک منزل مسکونی دستگیر کردند.

فرمانده انتظامي استان مازندران با بیان اینکه در بازرسی از مخفیگاه وی مقادیری از اموال مسروقه داخل خودرو نیز کشف شد، خاطرنشان کرد: متهم درتحقیقات انجام شده به 34 فقره سرقت داخل خودرو اعتراف کرد.

*کشف 30 کیلوگرم حشیش در میاندورود

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران از کشف30 کیلوگرم حشیش و دستگیری 2 قاچاقچی مواد مخدر در میاندورود خبر داد.

سرهنگ علیرضا ثقفی در تشریح این خبر، گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاقچیان موادمخدر، ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام اقدامات اطلاعاتی از فعالیت باند تهیه و توزیع مواد مخدر با خبر شدند.

وی افزود:  ماموران با انجام تحقیقات پلیسی، اعضای باند تهیه و توزیع موادمخدر که با استفاده از خودرو از استان همجوار به سمت مازندران در محور ساری – نکا اقدام به قاچاق موادمخدر می کردند، شناسایی شدند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مازندران تصریح کرد: در عملیاتی ضربتی و غافلگیرانه، خودرو متهمان متوقف و در بازرسی از آن30 کیلوگرم حشیش کشف شد.
وی از دستگیری 2 متهم از اعضای باند موادمخدر خبر داد و افزود: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

*دستگیری عامل آتش سوزی خودرو شهروندان رامسر
 
 فرمانده انتظامي شهرستان رامسر از دستگيري عامل آتش سوزي عمدي خودرو یکی از شهروندان خبر داد. 

 سرهنگ سید جلیل نبوی در تشریح این خبر ، اظهار داشت : در پي وقوع آتش سوزي یک دستگاه خودرو در یکی از محلات شهر رامسر ، پيگيري موضوع در دستور کار ماموران انتظامي کلانتری 12 شهرستان قرار گرفت.

وي افزود: ماموران کلانتری 12 با انجام اقدامات اطلاعاتي و استفاده از شگردهاي خاص پليسي، متهم را شناسايي و پس از هماهنگی با مقام قضائی در يك عمليات غافلگيرانه وی را دستگير كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان رامسر افزود: متهم در بازجويي هاي فني و تخصصی توسط پلیس به بزه انتسابی اعتراف کرد که پس از تشكيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

*خلع ید 25 میلیاردی یک زمین خوار در مرزن آباد 

فرمانده انتظامی چالوس از کشف زمین خواری به ارزش 25 میلیارد ریال در آن شهرستان خبر داد و گفت: با حکم قضائی زمین هایی که با هدف زمین خواری قطعه بندی شده بود، خلع ید شد. 

سرهنگ علی اکبر خسروی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در پی کسب خبری مبنی بر حصارکشی و تفکیک غیر قانونی زمین های ملی و جنگلی در مناطق ییلاقی مرزن آباد، موضوع در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اقدامات اطلاعاتی ماموران افزود: ماموران پلیس آگاهی پس از بررسی های همه جانبه متهم را که با با حصار کشی 551 متر مربع از اراضی ملی و جنگلی آن را به تملک خود در آورده بود، شناسایی کردند.
فرمانده انتظامی چالوس تصریح کرد: پس از هماهنگی های قضائی، با همکاری یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان چالوس، زمین تصرف شده از چنگ این فرد که اقدام به تفکیک برای تغییر کاربری کرده بود، رها سازی شد.

سرهنگ خسروی ارزش زمین آزاد شده از چنگ متهم را بر اساس نظر کارشناسان، 25 میلیارد ریال اعلام کرد و اذعان داشت: متهم با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

*دستگیری سارق کابل های برق و مخابرات در ساری 

فرمانده انتظامي ساري از شناسايي و دستگيري سارق کابل های برق و مخابرات با 5 فقره سرقت خبر داد. 

 سرهنگ  عبدالله حسن زاده در تشریح این خبر، بیان داشت: در پی وقوع سرقت کابل و سیم های برق در شهرستان ساری، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتری 11 امیر مازندرانی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و تحقیقات پلیسی یک سارق سابقه دار را در این ارتباط شناسایی و دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان ساری تصریح کرد: متهم در بازجویی های به عمل آمده به 5 فقره سرقت کابل و تجهیزات مخابراتی در این شهرستان اعتراف کرد.

سرهنگ حسن زاده از کشف500 متر سیم برق و کابل های مخابراتی از مخفیگاه متهم خبر داد و در خاتمه از شهروندان خواست: در صورت مشاهده افراد مشکوک، مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت های پلیسی110 اطلاع دهند.

*کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق در نور
 
فرمانده انتظامی نور از کشف 4 تن چوب جنگلی قاچاق با توقیف یک دستگاه خودرو خبر داد. 

سرهنگ علی داداش تبار درباره جزئیات این خبر،گفت:مأموران یگان امداد با همکاری عوامل منابع طبیعی در حين کنترل محور ورودي و خروجي شهر به يک خودروی نیسان مشکوک و آن را متوقف کردند.
وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو 4 تن چوب قاچاق از نوع جنگلی کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان نور، تصریح کرد: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

*دستگیری سارقان اماکن خصوصی با 18فقره سرقت در نکا 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری سارقان اماکن خصوصی و کشف 18 فقره سرقت خبر داد. 

سرهنگ قاسم عزیزی در بیان این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی در ادامه گفت: در این راستا ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات پلیسی، سارقان سابقه دار را شناسایی و پس از هماهنگی قضائی آنها را دستگیر کردند.

سرهنگ عزیزی خاطر نشان کرد: سارقان دستگیر شده در بازجویی های فنی تاکنون به 7فقره سرقت اعتراف نمودند که متهمان پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی شدند.

وی افزود: ماموران تابعه این شهرستان نیز موفق به شناسایی و دستگیری 4سارق دیگر وکشف 11فقره سرقت باغ، مغازه، کابل برق، داخل خودرو و سایر سرقتها شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نکا در خاتمه ،توصیه کرد: هشدار هاي پليس را در خصوص پيشگيري از سرقت جدي گرفته و در صورت مشاهده هر گونه مورد مشکوک مراتب را سريعا به پليس110 اطلاع دهند .