بستری و درمان رایگان روستاییان

بستری و درمان سرپایی روستاییان با اجرای طرح بیمه مکمل رایگان خواهد شد. به گزارش حرف آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر محمدرضا میرزایی مدیرکل سازمان بیمه سلامت مازندران با اشاره به اجرای بسته خدماتی جدید با عنوان بیمه مکمل در استان، گفت: همه هزینه‌های درمان سرپایی و بستری تخصصی برای روستاییان در طرح بیمه مکمل، […]

بستری و درمان سرپایی روستاییان با اجرای طرح بیمه مکمل رایگان خواهد شد.

به گزارش حرف آنلاین و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،دکتر محمدرضا میرزایی مدیرکل سازمان بیمه سلامت مازندران با اشاره به اجرای بسته خدماتی جدید با عنوان بیمه مکمل در استان، گفت: همه هزینه‌های درمان سرپایی و بستری تخصصی برای روستاییان در طرح بیمه مکمل، رایگان خواهد بود.

او گفت: هر روستایی باید در ازای بیمه مکمل، تنها مبلغ ۱۲۰ هزار تومان در سال پرداخت کند.

دکتر میرزایی با اشاره به تجربه ۱۶ ساله سازمان بیمه سلامت در بیمه رایگان روستاییان، گفت: همه افراد بیمه نشده شهری و روستایی مازندران می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان یا بیمه، بیمه پایه رایگان دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران با بیان اینکه طرح نسخه نویسی الکترونیک از دوسال قبل در کشور آغاز شده، گفت: میانگین اجرای نسخه نویسی الکترونیکی در کشور ۷۵ درصد است، اما این میانگین در مازندران به دلیل اجرای طرح پزشک خانواده ۵۰ درصد است.

او افزود: ۹۵ درصد بستر‌ها و زیرساخت‌های موسسات خصوصی و تولیدی استان برای اجرای نسخه نویسی الکترونیکی کامل هستند.

مدیر کل بیمه سلامت مازندران گفت: تلاش خواهیم کرد تا سال آینده نسخه نویسی الکترونیکی به طور کامل اجرا شود.