برگزاری 8200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در مازندران

سرهنگ حسین محمد رضایی از برگزاری 8200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح پایگاه ها، حوزه های مقاومت و کانون های اقشاری بسیج شهرستان های استان خبر داد. جانشین فرماندهی سپاه کربلا شعار محوری هفته بسیج امسال را “بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت” دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته بسیج، ایجاد […]

3
سرهنگ حسین محمد رضایی از برگزاری 8200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در سطح پایگاه ها، حوزه های مقاومت و کانون های اقشاری بسیج شهرستان های استان خبر داد.
جانشین فرماندهی سپاه کربلا شعار محوری هفته بسیج امسال را “بسیج مظهر ایستادگی، وحدت و خدمت” دانست و اظهار کرد: هدف از برگزاری هفته بسیج، ایجاد امید در مردم با نمایان کردن خدمات و دستاوردهای بسیج است.
به گزارش حرف، سرهنگ رضایی انکار بسیج را انکار یکی از ضروری ترین و مهم ترین مولفه انقلاب و نظام دانست و تصریح کرد: بسیج رقیب دولت ها نیست بلکه رفیقی است که می خواهد خلا ها و ظرفیت های مغفول مانده کشور را به کار گیری کند.
وی با بیان اینکه بسیج متعلق به مردم و نهادی مردمی است، تصریح کرد: امروز بسیج در تمامی عرصه ها پیشرو است به گونه ای که بسیج را نمی توان محدود به ایران دانست، حشد الشعبی عراق، انصارالله یمن، حزب الله لبنان، حماس و دیگر گروه های مقاومت در منطقه محصول تفکر بسیجی هستند.
* برگزاری 8200 برنامه به مناسبت هفته بسیج در مازندران
جانشین فرماندهی سپاه کربلا از برگزاری 8200 برنامه در سطح تمامی رده های بسیج استان به مناسبت هفته بسیج خبر داد و گفت: در مدت هفته بسیج، 207 اردوی فرهنگی، 150 اردوی جهادی، 34 افتتاح پایگاه مقاومت، 567 مسابقه ورزشی، افتتاح 6 سالن ورزشی، افتتاح 50 پروژه محرومیت زدایی، افتتاح 50 پروژه اقتصاد مقاومتی، 109 همایش بصیرتی، 146 یادواره شهدا و دیدار با خانواده شهدا برگزار می شود.
وی در ادامه به برخی خدمات بسیج در بخش های مختلف اشاره کرد و گفت: بسیج علمی تاکنون 600 طرح و پژوهش علمی را مورد حمایت های مالی و معنوی قرار داده و چندین مرکز رشد در سطح استان به وجود اورده است که در حال خدمت رسانی به نخبگان و جامعه علمی استان هستند. رضایی به فعالیت های بسیج صنعت و معدن اشاره کرد و گفت: کلینیک صنعتی بسیج یکی از دستاوردهای مهم بسیج در مازندران بوده است که توانسته در این مرکز به واحدهای تولیدی مشاوره های تخصصی و رایگان در زمینه های مختلف ارائه دهد. وی در ادامه در مورد فعالیت های بسیج سازندگی بیان کرد: امسال بسیج سازندگی ساخت 746 واحد خانه محروم را درستور کار دارد که با نیروی کار بسیجی در حال ساخت است که تا پایان سال به مرحله اجرایی می رسد. جانشین فرماندهی سپاه کربلا با بیان اینکه در سال 96 مهندسان بسیجی طرح بسیج همگام با کشاورز در سه هزار مزرعه حضور پیدا کردند، گفت: 500 مهندس متخصص بسیجی در مزارع شالیزاری استان حضور پیدا کردند که با ارائه مشاوره های کارشناسی و تخصصی توانستندعملکرد اراضی تحت پوشش را از 150 کیلو تا 1 تن افزایش دهند. وی افزود: امسال بسیج مهندسین کشاورزی مازندران روی بهبود تولید کلزا در مزارع شرق استان تمرکز کرده اند که یقینا خبرهای خوبی در این زمینه خواهند داشت. سرهنگ رضایی گفت: بسیج مهندسین کشاورزی مازندران دومین استانی است که توانسته کلینیک دامپروی را راه اندازی کند تا دامپروران و دامدارن از آن بهره ببرند.