برگزاری 300 برنامه در شهرستان نکا به مناسبت هفته بسیج

سرهنگ مهدی متوسلی از برگزاری 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی رده های بسیج شهرستان نکا در هفته بسیج برنامه های متنوعی را در دستور کار دارند که از 300 برنامه در نظر گرفته شده، 50 برنامه محوری در قالب شهرستانی اجرا می شوند. به گزارش حرف، […]

01
سرهنگ مهدی متوسلی از برگزاری 300 برنامه به مناسبت هفته بسیج در این شهرستان خبر داد و گفت: تمامی رده های بسیج شهرستان نکا در هفته بسیج برنامه های متنوعی را در دستور کار دارند که از 300 برنامه در نظر گرفته شده، 50 برنامه محوری در قالب شهرستانی اجرا می شوند.
به گزارش حرف، فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه امام خمینی(ره) دور اندیشی درستی از تشکیل بسیج در کشور داشت، اظهار کرد: دقیقا 9 ماه پس از تشکیل بسیج، ارتش بعث به ایران حمله کرد و اگر این دور اندیشی حکیمانه امام در ایجاد بسیج نبود یقینا کشور با شرایط آن روزها نمی توانست در برابر یورش نابرابر دشمن ایستادگی کند.
وی با اشاره به برخی گانه زنی ها در حذف بسیج پس از اتمام جنگ بیان کرد: اما راحل در برابر این تفکر شوم بیان کردند غفلت از بسیج به معنی سقوط در دام دو ابر قدرت است.
فرمانده سپاه ناحیه نکا گفت: امروز بسیج در خدمت مردم، آرمان های انقلاب و حفظ کیان کشور در بخش های مختلف است. سرهنگ متوسلی با بیان اینکه به مناسبت هفته بسیج در حوزه فضای مجازی برنامه های متنوعی را در دستور کار قرار داده ایم.، تصریح کرد: نهضت روشنگری یکی از مهم ترین برنامه های پیش رو در هفته بسیج است، در نظر داریم تا مردم از دستاوردهای 40 ساله انقلاب آگاهی یابند و ببینند که انقلاب اسلامی چه پیشرفت هایی را نصیب کشور کرده است.
وی در ادامه سخانش افزود: امروز ایران اسلامی به جایی رسیده است که در علوم و فنون روز دنیا رتبه های تک رقمی جهان را به خود اختصاص داده است.
متوسلی به پروژه بازسازی و ساخت یادمان شهدا در شهرستان نکا توسط بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت: 50 یادمان شهدا در سراسر استان توسط بسیج سازندگی در حال ساخت است که از این تعداد 16 یادمان مربوط به شهرستان نکا است.
وی افزود: 14 یادمان تاکنون کامل شده و در نظر داریم با حضور مسئولان استانی و شهرستانی، یادمان شهدا را به افتتاح برسانیم.
فرمانده سپاه ناحیه نکا با بیان اینکه معرفی دستاوردهای بسیج توسط دولتمردان را در دستور کار داریم، بیان کرد: در نظر داریم دستاوردها و عملکرد بسیج را از زبان یکی از مسئولان، پیش از خطبه های نمازجمعه به مردم گزارش دهیم.
وی در مورد تجمع بسیجیان در 5 آذر ماه بیان کرد: 5 آذر ماه تجمع بزرگ بسیجیان شهرستان نکا را در مصلی نماز جمعه خواهیم داشت که پیام دوستی برای مردم منطقه و پیام ناامیدی به مزدوران و مستکبران دنیا است.