برگزاری کلاس درس پس از 21 سال

گردهمایی دانش آموزان دهه شصت. ورودی سال ۷۶ ب هنرستان شهید مطهری نکا پس از 21 سال با حضور اساتید، دبیران ، مدیر و ناظم ان دوره در هنرستان شهید مطهری نکا برگزار شد . دانش آموزان ورودی سال 76به این مدرسه آمدند و با احوالپرسی از یکدیگر بازی گوشی‌های دوران طلایی مدرسه‌شان را بازگو […]

7
گردهمایی دانش آموزان دهه شصت. ورودی سال ۷۶ ب هنرستان شهید مطهری نکا پس از 21 سال با حضور اساتید، دبیران ، مدیر و ناظم ان دوره در هنرستان شهید مطهری نکا برگزار شد .
دانش آموزان ورودی سال 76به این مدرسه آمدند و با احوالپرسی از یکدیگر بازی گوشی‌های دوران طلایی مدرسه‌شان را بازگو می‌کردند و ضمن دیدار با معلم‌های سابق خودشان به خاطر زحمات و تلاش‌های بی دریغ‌شان از آنها تقدیر به عمل آوردند.
دیدن هم کلاسی های قدیمی حس و حال عجیب اما شیرینی دارد که به دلیل گذر زمان بعضی از هم کلاسی‌ها را در لحظات اول نمی شناسی اما با ذکر خاطرات به وسیله آنها چهره و بازی گوشی‌هایش در ذهنمان تداعی می شود. برای تک تک دانش آموزان و معلمان سابق این مدرسه کلاس‌ها، راهروی مدرسه و میز و صندلی های آن یادآور خاطرات شیرین و پر فراز و نشیب سال‌های دهه 60 بود.