برگزاری آئین غبارروبی گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) توسط اعضای شورا و شهردار آمل

به مناسبت روزشهدا و پنج شنبه آخر سال، غبار روبی گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) توسط اعضای شورای اسلامی شهر آمل، شهردار، معاون اداری و مالی شهرداری، شهردار منطقه 1 و مدیران عامل سازمان های وابسته انجام شد. به گزارش حرف آنلاین، محمد محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این مراسم ضمن […]

photo_2018-03-17_20-35-57

به مناسبت روزشهدا و پنج شنبه آخر سال، غبار روبی گلزار شهدای امام زاده ابراهیم (ع) توسط اعضای شورای اسلامی شهر آمل، شهردار، معاون اداری و مالی شهرداری، شهردار منطقه 1 و مدیران عامل سازمان های وابسته انجام شد.

به گزارش حرف آنلاین، محمد محمدی نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم اظهار داشت : یاد و خاطره شهدا خود انگیزه ای است تا با همدلی خدمات ارزنده تری به مردم ارائه دهیم زیرا آنان از جان و مال خود گذشتند تا ایران ما در امنیت، پله های ترقی، پیشرفت و توسعه را یکی پس از دیگری طی کند.

وی با تقدیر از پرسنل شهرداری آمل بابت خدمات ارزنده به شهروندان گفت : روحیه خدمت رسانی در مجموعه شهرداری آمل کم نظیر است و با توجه به وجود همه مشکلات اقتصادی عاشقانه وظیفه خود را انجام دادند.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر آمل در پایان ابراز امیدواری کرد انشاءالله بتوانیم در سال 97 در سایه همدلی خدمات مفیدی مانند همیشه به شهروندان ارائه نمائیم.

احمد امیر سلیمانی شهردار آمل نیز در این آئین با بیان اینکه شهدا عزت کشور و نظام ما هستند و نیت و رفتار شهدا باید الگوی همه ما در خدمات رسانی به شهروندان قرار گیرد گفت : با توجه به اینکه در سال 96 در بدترین وضعیت اقتصادی قرار داشتیم، تعهد خود دانستیم تا حق و حقوق پرسنل تا پایان سال پرداخت شود زیرا پرسنل شهرداری با تاسی از فداکاری های شهدا در خدمات رسانی به مردم پیش قدم بوده و خواهند بود.

شهردار آمل خاطرنشان کرد: امید است در سال 97 با افزایش خدمات شهرداری به شهروندان فهیم آملی رضایت بخشی عمومی در سطح شهر نیز افزایش یابد.