برپایی جشنواره آب در مدارس ابتدایی روستایی نکا

جشنواره اولین واژه آب در میان دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه شهید میرنیا روستای طوسکلا و شهید حمزء روستای ولیجی محله شهرستان نکا در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و راهکارهای اساسی صرفه‌جویی برپا شد. در این جشنواره الیاس صحراگرد مدیر امور آبفار شهرستان نکا طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه […]

جشنواره اولین واژه آب در میان دانش آموزان پایه اول ابتدایی مدرسه شهید میرنیا روستای طوسکلا و شهید حمزء روستای ولیجی محله شهرستان نکا در راستای ترویج فرهنگ مصرف بهینه آب و راهکارهای اساسی صرفه‌جویی برپا شد.

در این جشنواره الیاس صحراگرد مدیر امور آبفار شهرستان نکا طی سخنانی با اشاره به اهمیت و جایگاه آب در زندگی و چگونگی مدیریت مصرف گفت:  آب مهم‌ترین مایه حیات زندگی تمام موجودات است و بدون آب زندگی از بین می‌رود پس باید در حفظ و نگهداری از آن تلاش بیشتری کنیم و مانع هدر رفتن آب شویم تا زندگی ما و بقیه جانداران به خطر نیفتد.

وی از دانش آموزان خواست تا در خانه و جامعه جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب را هشدار دهند و این‌گونه باعث نجات آب شوند.گفتنی است در پایان پکیج آموزشی راه‌های جلوگیری از مصرف بی‌رویه آب و استفاده بهینه از آن به دانش آموزان اهداء شد.