برپایی آیین افتتاح نمادین هزار و ششصدمین واحد مسکن محروم در نوشهر

حرف آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم آیین افتتاح هزار و ششصدمین واحد مسکن محرومین در کجور شهرستان نوشهر گفت: یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در سطح کشور ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان است که سهم مازندران ۲هزار واحد است. نماینده ولی فقیه در […]

حرف آنلاین: حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در مراسم آیین افتتاح هزار و ششصدمین واحد مسکن محرومین در کجور شهرستان نوشهر گفت: یکی از فعالیت‌های بنیاد مسکن در سطح کشور ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکن محرومان است که سهم مازندران ۲هزار واحد است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تصریح کرد: هزار وششصدومین واحد از ۲هزار مسکن محرومان که با مشارکت خیران و بنیاد مسکن ساخته شد در بخش کجور افتتاح و تحویل صاحب آن شد.

حجت الاسلام روحانی‌نژاد با اشاره به کمک بلاعوض و تسهیلات ارائه شده به ۷۰واحد مسکن محرومین در این منطقه از سوی بنیاد مسکن گفت: خیران نیز نقش بسزایی در این نوسازی واحدهای مسکونی دارند،در این راستا انجمن خیران مسکن‌ساز که یک سازمان مردم‌نهاد وابسته به بنیاد مسکن است از سال ۱۳۸۳ تاکنون بیش از ۲۰ هزار واحد مسکونی ساخته و تحویل داده است.

وی گفت: امیدواریم سال آینده سهم بسیار خوبی را در حوزه مسکن محرومین به استان مازندران اختصاص دهیم.

حجت الاسلام روحانی نژادافزود: ۵۲درصد واحد‌های مسکونی روستایی وشهری زیر ۲۵هزار نفرتاکنون نوسازی شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی ادامه داد: امیدوارم جشن پایان نوسازی مسکن روستایی وشهر‌های کوچک را تا ۱۴۱۰ در سطح ملی برگزار کنیم.

درادامه مهندس بیژنی مدیربنیاد مسکن شهرستان نوشهر عنوان کرد : سهم بنیاد مسکن شهرستان در طرح ملی تأمین مسکن محرومین احداث ۵۵ واحد مسکونی بود که از اسفند سال قبل تاکنون ۳۵ واحد مسکونی ساخته و به بهره‌برداری رسید و مابقی نیز با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال انجام است و تا پایان سال آینده تحویل داده می‌شود.

وی ادامه داد: یک واحد مسکونی محرومین با زیر بنای ۶۰ متر با هزینه ۴۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های خیرین و بنیاد مسکن ساخته که با حضورحضرت حجت الاسلام والمسلمین روحانی نژاد نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی بهره برداری وکلید آن تحویل یکی از خانواده های کم برخورداردرروستای چورن بخش کجور شهرستان نوشهر شد.