بررسی وضعیت معوقات و اقدامات اجرائی ادارات امور حسابرسی

در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت معوقات و اقدامات اجرائی ادارات امور حسابرسی تابعه ،چگونگی عملکرد ادارات مورد ارزیابی و بررسی واقع شد. به گزارش حرف، در این نشست مدیر کل ، معاونین، حراست ،دادستانی انتظامی مالیاتی و روسای ادارات در معیت روسای گروه و کارشناسان واحد اجرائیات ادارات حضور داشتند روند اجرائی عملکرد کارشناسان […]

6
در نشست هم اندیشی بررسی وضعیت معوقات و اقدامات اجرائی ادارات امور حسابرسی تابعه ،چگونگی عملکرد ادارات مورد ارزیابی و بررسی واقع شد.
به گزارش حرف، در این نشست مدیر کل ، معاونین، حراست ،دادستانی انتظامی مالیاتی و روسای ادارات در معیت روسای گروه و کارشناسان واحد اجرائیات ادارات حضور داشتند روند اجرائی عملکرد کارشناسان مربوطه در ادارات تابعه پیرامون معوقات و بدهی های مودیان دارای پرونده بدهی مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر کل امور مالیاتی مازندران در این خصوص گفت: هدف از تشکیل این جلسه را که مورد تاکید سازمان و این اداره کل می باشد بررسی معوقات وصول و اجرا براساس برنامه عملیاتی دو برش از9 برش برنامه عملیاتی که برای سازمان حائز اهمیت بیشتری می باشد شامل 1- وصول صد در صدی درآمدهای پیش بینی شده2-وصول معوقات وصول و اجرا که ضرورت دارد با مهندسی مجدد منابع انسانی و اولویت سازمان مبنی بر وصول معوقات عمده نیروها در این بخش جهت گیری شوند.
در ادامه وی تجزیه و تحلیلی آماری بر وضعیت معوقات ادارات و راهکارهای لازم به منظور وصول معوقات داشت. سپس در خصوص پالایش و ویرایش پرونده های اجرایی ، ابلاغ اوراق اجرایی، استفاده از سامانه 120، استفاده حداکثری از ظرفیت های آئین نامه اجرایی ماده 218 ق.م.م مطالبی بیان داشت.