بررسی مشکلات توسعه مازندران

حرف آنلاین: در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر کشور اهم مشکلات، تنگناها و روند اجرای طرح های توسعه مازندران مورد بررسی قرار گرفت. در این جلسه که در محل وزارت کشور برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان مازندران هر یک در خصوص وضعیت موجود و چالش های این استان در عرصه های اقتصادی، […]

حرف آنلاین: در نشست اعضای مجمع نمایندگان استان مازندران با وزیر کشور اهم مشکلات، تنگناها و روند اجرای طرح های توسعه مازندران مورد بررسی قرار گرفت.

در این جلسه که در محل وزارت کشور برگزار شد، اعضای مجمع نمایندگان مازندران هر یک در خصوص وضعیت موجود و چالش های این استان در عرصه های اقتصادی، فرهنگی و عمرانی و نیز اولویت های مورد نیاز استانی نظیر تقویت مدیریت بحران و زیرساخت‌های گردشگری برای پاسخگویی به جمعیت شناور استان در ایام تعطیلات هفتگی و لزوم استفاده بهینه از مناطق ساحلی آزاد شده به نفع مردم مطالبی بیان کردند.

همچنین نمایندگان استان در این جلسه که ۲ ساعت به طول انجامید با اشاره به سفر آتی رئیس جمهور به مازندران پیشنهادات خود را در خصوص اجرای پروژه‌ها و طرح های قابل بررسی در این سفر ارائه کردند.

در ادامه وزیر کشور با اشاره به موقعیت جغرافیایی  و پتانسیل های مهم مازندران در حوزه های پیشران اقتصادی و فرهنگی و ظرفیت های این استان در سطح ملی، رسیدگی به مشکلات و نیازهای خطه شمال را اولویت اساسی دولت سیزدهم عنوان کرد.

وحیدی با اشاره به موقعیت ممتاز مازندران در حوزه گردشگری و پذیرش میلیونی گردشگران، برنامه ریزی برای رفع چالش های توسعه ای نظیر ترافیک، پسماند، راه ها و پروژه‌های زیر ساختی در حوزه خدمات رسانی را ضروری دانست.

وی با تقدیر از پیگیری‌های مجمع نمایندگان مازندران در خصوص رفع نابسامانی های موجود استان، تقویت همکاری‌های نمایندگان و مدیران دستگاه‌های اجرایی را برای برون رفت از مشکلات خواستار شد.

وزیر کشور با اشاره به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به مازندران، رسیدگی به نیازهای حیاتی این استان را در جریان سفر اعضای دولت مورد تاکید قرار داد./ایسنا