مدیرکل آموزش و پرورش مازندران مطرح کرد :

بررسی طرح احداث 16 مدرسه در مازندران

حرف آنلاین : مدیران کل آموزش و پرورش مازندران و نوسازی ، توسعه و تجهیزات مدارس مازندران در جلسه کمیته فضا و تجهیزات آموزش و پرورش مازندران طرح احداث 16 مدرسه در 9 شهرستان را بررسی کردند .

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران در این جلسه که با حضور مدیران شهرستان ‌ها و مناطق نکا، بندپی‌غربی، بندپی‌شرقی، مرزن‌آباد، لاریجان، رامسر، کجور، دودانگه و مدیرکل اداره نوسازی، توسعه و تجهیز استان برگزار شد، اظهار داشت : برای جایگزینی 16 کلاس درس کانکسی به ساختمان مبلغ ۱۷.۵ میلیارد تومان اختصاص یافته که توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و سازمان نوسازی مدارس مازندران بر اساس تفاهم‌نامه منعقد‌شده خبر داد.

مصطفی عابدی با اشاره به تراکم بالای دانش آموزان در شهرستان ها و کمبود فضاهای آموزشی بر ضرورت برنامه ریزی برای موارد بحرانی در سطح شهرستان ها تاکید کرد . وی همچنین با تاکید بر استفاده از ظرفیت خیرین برای ساخت مدرسه خاطرنشان کرد : علاوه بر مدرسه سازی باید بر تامین تجهیزات مدرسه نیز توجه کنیم . مدیرکل آموزش و پرورش مازندران افزود : امروز با کمک خیرین مدرسه ساز در جایگاه مطلوبی در این حوزه قرار داریم کما اینکه هنوز در بسیاری از روستاها نیاز به ایجاد مدارس نوساز داریم .