برخی به دنبال تعطیلی مسابقات انتخابی بودند

جمشید خیرآبادی: رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: به جهت کمک به کشتی کشور، میزبانی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان را قبول کردیم. جمشید خیرآبادی با بیان مطلب فوق گفت: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که به هیأت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را […]

جمشید خیرآبادی:


رئیس هیئت کشتی استان کردستان گفت: به جهت کمک به کشتی کشور، میزبانی رقابت‌های انتخابی تیم‌های ملی کشتی فرنگی نوجوانان و جوانان را قبول کردیم.

جمشید خیرآبادی با بیان مطلب فوق گفت: ابتدا از فدراسیون کشتی تشکر می‌کنم که به هیأت کشتی استان کردستان اعتماد کرد و میزبانی دو رقابت مهم انتخابی را به ما داد. البته هدف اصلی ما کمک به برنامه‌های کشتی کشور و فدراسیون کشتی بود و اگر بازهم فدراسیون به ما اعتماد کند، حتماً در خدمت کشتی کشور خواهیم بود.

وی تصریح کرد: دو رقابت سنگین را به فاصله دو روز برگزار و سعی کردیم که در این مسابقات پروتکل‌های بهداشتی به صورت کامل اجرا شود.

خیرآبادی افزود: تیم‌های شرکت کننده موظف به آوردن آزمایش “پی سی آر” برای شرکت در این مسابقات بودند اما خودمان نیز، آزمایش‌هایی را پیش و در حین مسابقات انجام دادیم تا خدای نکرده برای کسی مشکلی پیش نیاید.

رئیس هیأت کشتی استان کردستان با قدردانی از همکارانش گفت: به شخصه کار زیادی را برای برگزاری این مسابقات انجام ندادم و تمام زحمات بر روی اعضای هیأت کشتی و همکاران بنده بود که با برگزاری این مسابقات توانمندی‌های خود را نشان دادند.

وی افزود: البته برخی به دنبال این بودند که با ارسال سیگنال‌هایی باعث تعطیلی این مسابقات شوند که به فضل خدا و با توجه به بزرگی ورزش کشتی در کشور، این مورد اتفاق نیافتاد و کسانی که به دنبال سیاه نمایی بودند به هدفشان نرسیدند.

خیرآبادی ادامه داد: پخش مستقیم این مسابقات باعث شور و هیجانی در کشتی استان شد، به طوری که بسیاری از خانواده‌ها برای ثبت نام فرزندانشان در کشتی به هیأت کشتی استان مراجعه کرده‌اند.

رئیس هیأت کشتی استان کردستان در پایان خاطرنشان کرد: تمامی نفرات حاضر در این مسابقات، از شرایط برگزاری رقابت‌ها رضایت داشتند و این مهم توانمندی‌های استان کردستان را در برگزاری مسابقات نشان داد و امیدوارم که در آینده بتوانیم میزبان مسابقات بزرگ‌تری در کردستان باشیم.