برخورد مرگبار پیکان و لودر در آمل ۴ کشته و یک مصدوم داشت

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران، از جان باختن ۴ نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد مرگبار پیکان و لودر در کمربندی امام زاده عبدالله آمل خبر داد. زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: در ساعت۱۷ و ۴۱ دقیقه جمعه ۱۶ شهریور، طی تماس […]

photo_2018-09-08_08-53-20

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران، از جان باختن ۴ نفر و مصدوم شدن یک نفر بر اثر برخورد مرگبار پیکان و لودر در کمربندی امام زاده عبدالله آمل خبر داد.

زکریا اشکپور در گفت و گو با حرف مازندران، اظهار کرد: در ساعت۱۷ و ۴۱ دقیقه جمعه ۱۶ شهریور، طی تماس با مرکز پیام اورژانس آمل، خبر حادثه برخورد مرگبار پیکان و لودر در آمل اعلام شد و بلافاصله آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس آمل ۲ و آمل۳ به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: این حادثه در کمربندی امام زاده عبدالله آمل اتفاق افتاد.

اشکپور تصریح کرد: در این حادثه خودروی پیکان به شدت با لودر برخورد کرد و ۴ آقا در دم جان باختند و یک آقا مصدوم شد که توسط یکی از تیم‌های اورژانس به بیمارستان ۱۷ شهریور آمل منتقل شد.

سخنگوی مرکز فوریت‌های پیش بیمارستانی دانشگاه علوم ‌پزشکی مازندران، یادآور شد: لازم به ذکر است که جان باختگان و مصدوم ۲۰ تا ۳۰ سال سن داشتند.

photo_2018-09-08_08-57-05