برخورد قانونی با صیادان غیرقانونی

مدیرکل شیلات مازندران در بازدید از صید ماهیان استخوانی در منطقه غرب استان تاکیدکرد : با هماهنگی بعمل آمده با دادستانهای ساحلی استان با صیادان غیرمجاز برخورد قانونی بعمل خواهدآمد. حسن اسحاقی به اتفاق قاسم کریم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری ، مهدی خاکی داودی جانشین یگان حفاظت منابع آبزیان استان، علیمحمدی رییس اداره […]


مدیرکل شیلات مازندران در بازدید از صید ماهیان استخوانی در منطقه غرب استان تاکیدکرد : با هماهنگی بعمل آمده با دادستانهای ساحلی استان با صیادان غیرمجاز برخورد قانونی بعمل خواهدآمد.
حسن اسحاقی به اتفاق قاسم کریم زاده معاون صید و بنادر ماهیگیری ، مهدی خاکی داودی جانشین یگان حفاظت منابع آبزیان استان، علیمحمدی رییس اداره روابط عمومی و هماهنگی امور شهرستانها، خشایار نوایی رئیس و مدیرعامل اتحادیه ماهیگیران پره استان از فعالیت صید و صیادی در ساحل زیبای منطقه غرب استان (نوشهروچالوس،عباس آباد،کلارآباد،تنکابن ورامسر) همچنین رودخانه چشمه کیله تنکابن بازدید و از نزدیک بصورت چهره به چهره با صیادن دیدار و مسائل و مشکلات آنان را مورد بررسی قرار داد. مدیرکل شیلات مازندران اعمال و شمولیت قانون سخت و زیان آور برای صیادان ،کاهش ۱۰ درصدی نرخ بیمه پرداختی توسط صیادان ، اجرای طرح تعدیل و اقتصادی نمودن فعالیتهای صیادی را مهمترین مشکلات جامعه صیادی و خواسته بحق آنان برشمرد و افزود:علاوه بر مسائل فوق ، گرانی آلات و ادوات صیادی و نیز وجود صیادان غیر مجاز در دریا از مشکلات دیگر صیادان وی باشد. اسحاقی تاکید کرد: از طریق شورای حفظ حقوق بیت المال و با همکاری و هماهنگی با دادستهای ساحلی استان و نهادهای انتظامی و مرزبانی استان از طریق بازرسیها و نیز مانورهای مشترک در دریا پیگیر مبارزه جدی با صیادان غیر مجاز در دریا هستیم.