با محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد / صرفه جویی 300 مگاوات برق با تغییر ساعت کاری در استان

استاندار مازندران، گفت: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود. به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در اجلاس ائمه جمعه مازندران در لاریجان با اشاره به این که دشمن به دنبال تزریق ابر تورم به اقتصاد […]

NewsImage87727559image_2018_8_2-8_46_24_848_47F

استاندار مازندران، گفت: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود.

به گزارش حرف آنلاین، محمد اسلامی در اجلاس ائمه جمعه مازندران در لاریجان با اشاره به این که دشمن به دنبال تزریق ابر تورم به اقتصاد ایران است، افزود: با محتکران و گرانفروشان برخورد قاطع خواهد شد.

استاندار با اعلام این که ممنوعیت واردات برنج تا پایان آبانماه به طور جدی پیگیری خواهد شد، عنوان کرد: مجوز خرید تضمینی برنج طارم و محلی مازندران دریافت شده و به زودی خرید تضمینی در چهار مرکز آمل، نکا، بابل و فریدونکنار آغاز می شود.

مقام عالی دولت در مازندران با اشاره به این که بنزین مصرفی کشور کاملا در داخل تولید می شود و القاء کمبود بنزین و ارتباط دادن آن به تحریم ها بازی در زمین دشمن است، خاطرنشان کرد: با تغییر ساعت کاری و تدابیر اندیشیده شده در استان 300 مگاوات برق صرفه جویی شد.

اسلامی با از توزیع 125 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال روستایی در 50 روز گذشته در مازندران خبرداد و با بیان این که این یک رکورد بزرگ است، افزود: روند اشتغال زایی و کاهش بیکاری در مازندران امید بخش است و بر اساس اعلام مرکز آمار ایران نرخ بیکاری مازندران در بهار 97 به 8 . 8 درصد رسیده است.

استاندار مازندران، یادآور شد: امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند وحدت و همدلی و ارتقاء سرمایه اجتماعی هستیم.