بالاخره حادثه کرمان روی میز قرار گرفت!

حرف آنلاین: در حالی که رسیدگی به حادثه حمله به علی مطهری در شیراز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در حال انجام است اما بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از ماجرای تلخ ضرب و شتم یک جانباز کرمانی در جریان سخنرانی وزیر کشور دولت اصلاحات ، ظاهرا دستگاه قضائی تازه قصد رسیدگی […]

حرف آنلاین:

در حالی که رسیدگی به حادثه حمله به علی مطهری در شیراز بلافاصله و در کمترین زمان ممکن در حال انجام است اما بعد از گذشت نزدیک به دو هفته از ماجرای تلخ ضرب و شتم یک جانباز کرمانی در جریان سخنرانی وزیر کشور دولت اصلاحات ، ظاهرا دستگاه قضائی تازه قصد رسیدگی دارد.

بر اساس اخبار منتشره از میزان، عضو مجمع نمایندگان استان کرمان با بیان اینکه قوه قضاییه همان‌گونه که به حادثه شیراز قصد رسیدگی دارد به حادثه کرمان هم رسیدگی می کند، گفت: مسئولان دولتی نیز در این زمینه کوتاهی کردند و از مواضع و اقدامات دولت این‌گونه برداشت می‌شود که گویی دولت جناحی عمل می‌کند. حسین فتاحی عضو مجمع نمایندگان استان کرمان درباره ضرب و شتم یک جانباز دفاع مقدس در همایشی در کرمان، اظهار کرد: دراین‌باره موضع خود را اعلام کردیم، بیانیه دادیم و قوه قضاییه همان‌گونه که به حادثه شیراز قصد رسیدگی دارد به حادثه کرمان هم رسیدگی می کند. وی افزود: در این همایش حسین مرعشی دستور حمله به جانبازی را داده است، حدود 10 پانزده نفر این جانباز را کتک زدند و از سالن بیرون کرده و به وی اهانت کرده‌اند و متأسفانه توجه کافی به جایگاه و شأنیت یک جانباز دفاع مقدس نشده است. نماینده شهر بابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: از سوی دیگر آقای مطهری که شورای تأمین استان فارس مجوز سخنرانی نداده بود و خودش خلاف قانون در آن مراسم شرکت کرده بود و جنجالی راه انداختند و وزیر کشور و رئیس‌جمهور این‌گونه موضع‌گیری کردند و در پی یافتن عاملان حادثه برآمدند. اما زمانی که یک جانباز دوران دفاع مقدس سؤالی در چارچوب انقلاب و در موضع دفاع از نظام می‌پرسد با ضرب و شتم به او پاسخ می‌دهند. وی ادامه داد: با توجه به اینکه همین حسین مرعشی یک سال به دلیل دست داشتن در فتنه 88 زندان بوده و موسوی لاری نیز از عوامل فتنه 88 بوده؛ چگونه به او اجازه داده می‌شود که هر کاری که دلشان خواست انجام دهند. فتاحی بیان کرد: ما در این زمینه هم به وزیر کشور تذکر دادیم و در صحن علنی مجلس نیز صحبت کردیم و خواهانیم که با جدیت با آمران و عاملان این ضرب و شتم به‌ویژه مرعشی برخورد شود. وی ابراز کرد:مسئولان دولتی در این زمینه کوتاهی کردند و حتی خود رئیس‌جمهور نیز در این زمینه اقدام مثبت و سازنده‌ای نداشته گویی که دولت جناحی عمل می‌کند.

گفتنی است در همایشی سیاسی اصلاح طلبان در کرمان یکی از جانبازان جنگ تحمیلی به هنگام سخنرانی موسوی لاری وزیر کشور دولت اصلاحات سوالی را درباره فتنه و فتنه گران مطرح کرد که این سوال کننده به جای دریافت پاسخ ، با ضرب و شتم مدعیان اصلاحات روبرو شد. ظاهرا این ضرب و شتم با اشاره و فرمان حسین مرعشی بوده است.