باز فجر در کوچه‌ها فریاد می‌زند/12 بهمن آغاز روزگاری پرامید برای ایرانیان

حرف آنلاین:الناز پاک نیا/باز 12 بهمن از راه رسید و باز فریاد فجر در کوچه‌ پس کوچه‌های ایران اسلامی طنین‌انداز شد. باز فجر از راه رسید، فجر ظفرمندان چشم‌ انتظاران زیادی دارد. راهی که منتظران فجر پیموده‌اند هزاران پیچ و خم داشت و امروز یادآور ورود مردی است که راهنمای این راه بود. چشم‌ها هنوز […]

حرف آنلاین:الناز پاک نیا/باز 12 بهمن از راه رسید و باز فریاد فجر در کوچه‌ پس کوچه‌های ایران اسلامی طنین‌انداز شد.

باز فجر از راه رسید، فجر ظفرمندان چشم‌ انتظاران زیادی دارد.

راهی که منتظران فجر پیموده‌اند هزاران پیچ و خم داشت و امروز یادآور ورود مردی است که راهنمای این راه بود.

چشم‌ها هنوز به راه است، هنوز در آسمان ایران به دنبال آن تک ستاره‌ای هستند که قرار است برای روشنایی همیشگی از راه برسد.

باز فجر از راه رسید، دهه‌ای پر از خاطره، پر از شادی آمیخته با غمی شیرین؛ فجری که با رفتن بسیاری همراه بود اما شادی‌اش در آزادی و استقلال و رسیدن به امیدی بود که فلج شده بود و این امید حالا چون کودکی شاد در کوچه پس کوچه‌های این دیار می‌دود و غریو شادی می‌دهد.

باز فجر از راه رسید، دنیایی پر امید را برای این سرزمین به همراه آورد.

این کوچه‌ها سال‌ها یاد و نام کسانی را به همراه خواهد داشت که برای فجر از جان گذشتند. این فجر و همه فجرها یادآور دلیرمردی زنان و مردانی است که در کوچه‌ها و خیابان‌ها نام الله را بر دهان و بر مشت داشتند و آن را فریاد می‌زدند اما امروز در همه فجرهایی که مردم انتظارشان را می‌کشند تنها یادشان جاودانه است.

فجر برای ما ایرانی‌ها همان است که آرزویی محال به امیدی ابدی تبدیل شد و این سرآغاز شیرینی در تاریخ این سرزمین است؛ سرزمینی که همواره واژه آزادی را بر روزگار خود داشت و هیچ گاه از پای ننشست تا به دست آورد آنچه شایسته او بود.

بهمن ماه فجر و ماه خوبی‌ها است، بهمن یادآور شیرینی زایدالوصفی است که حتی کودکان این سرزمین نیز آن را به یاد دارند و امروز آغاز فجری دیگر است.

12 بهمن سالروز ورود مردی از تبار حسینیان و از دیار ایرانیان امروز را به سرآغاز یک روزگار پرامید تبدیل کرده است.

این روز بر همه فجرآفرینان مستدام و مبارک.