بازیکنان نساجی اولتیماتوم دادند !

مشکلات باشگاه نساجی باعث شد تا بازیکنان این تیم در آستانه جدایی قرار بگیرند. نساجی مازندران که از ابتدای فصل با مشکلات فراوان همراه هست بدون پرداختی قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود نیم فصل اول را به پایان رساند که موفق شد با 28امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد. این مسائل در حالی رخ […]

مشکلات باشگاه نساجی باعث شد تا بازیکنان این تیم در آستانه جدایی قرار بگیرند.

نساجی مازندران که از ابتدای فصل با مشکلات فراوان همراه هست بدون پرداختی قرارداد بازیکنان و کادر فنی خود نیم فصل اول را به پایان رساند که موفق شد با 28امتیاز در رده چهارم قرار بگیرد.

این مسائل در حالی رخ داده است که مالک رسمی باشگاه مهدی پرهام تاجر جوان استقلالی می باشد.پرهام که نزدیک به شش سال است نساجی را در اختیار دارد از ابتدای فصل ساز واگذاری نساجی را به صدا در آورد و حال با روی کار امدن چند خریدار، وی به توافقات مالی جهت انتقال سهام باشگاه نرسید و همچنان وضعیت این تیم ریشه دار در هاله ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش مازنداسپرت؛ با این حال بازیکنان این تیم اولتیماتوم فرصت سه روزه را به مسئولین داده اند تا در صورت عدم دریافت بخشی از مطالبات خود تا روز شنبه، قرارداد خود را به طور یک طرفه فسخ می کنند.حال انتظار می رود تا غلامرضا بهروان (رئیس هیئت فوتبال مازندران) و حبیب حسین زادگان (رئیس کل اداره ورزش و جوانان مازندران) فکری به حال این تیم ریشه دار بکنند تا سرنوشت آن به شموشک نوشهر و صنعت ساری تبدیل نشود.

گلایه‌های 2 ستاره نساجی

در همین راستا محمد عباس‌زاده در گفت‌و‌گو با فارس ، با بیان اینکه تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایط بد مالی به‌سر می‌برد، اظهار کرد: مسؤولان باید به داد این تیم برسند و هرچه زودتر سر و سامانی به آن دهند.وی افزود: در صورتی تا پایان فصل در تیم محبوبم می‌مانم که مشکلات آن حل شود تا بتوانیم با کمک دیگر بازیکنان تیم شادی را به مردم و هواداران هدیه کنیم.کاپیتان تیم فوتبال نساجی مازندران تصریح کرد: بازی در تیم نساجی آرزوی هر بازیکنی است و لیاقت می‌خواهد.

مجتبی رمضانی دیگر بازیکن تیم فوتبال نساجی هم از وضعیت نابسامان باشگاه نساجی مازندران گلایه کرد و افزود: به عشق هواداران و نام بزرگ نساجی فقط تا شنبه در تیم خواهم ماند.وی افزود: مشکلات مالی باشگاه به زندگی خصوصی بازیکنان هم رخنه کرده و من باید خرج مادر مریض و خانواده‌ام را بدهم و با این وضعیت امکان‌پذیر نیست.رمضانی تصریح کرد: من از روز اول عقد قرارداد با تیم نساجی چک سفید امضاء کردم و از مسؤولان تیم خواستم مبلغ را خودشان بنویسند ولی الان مشکلات مالی غیر قابل تحمل شده است.این بازیکن با بیان اینکه از دو تیم لیگ برتری و چند تیم لیگ یکی با شرایط مالی مطلوب، پیشنهاد دارم، گفت: اگر ظرف سه روز آینده شرایط مالی تیم مساعد نشود چاره‌ای جز جدایی از تیم ندارم چراکه باید بتوانم خود و خانواده‌ام را اداره کنم.