بازیکنانی که تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس قرارداد دارند

دروازه‌بان اول تیم فوتبال پرسپولیس با تمدید قراردادش تا سال ۱۴۰۰ در پرسپولیس باقی خواهد ماند. تمدید قرارداد بازیکنان یکی از معضلات اصلی باشگاه ها در ابتدای لیگ ها است. چرا که باشگاه ها نگران این موضوع هستند تا سایر تیم ها با مبلغ های بالاتر بازیکنانشان را جذب کنند.این موضوع البته برای بازیکنان پرسپولیس […]

دروازه‌بان اول تیم فوتبال پرسپولیس با تمدید قراردادش تا سال ۱۴۰۰ در پرسپولیس باقی خواهد ماند.

تمدید قرارداد بازیکنان یکی از معضلات اصلی باشگاه ها در ابتدای لیگ ها است. چرا که باشگاه ها نگران این موضوع هستند تا سایر تیم ها با مبلغ های بالاتر بازیکنانشان را جذب کنند.این موضوع البته برای بازیکنان پرسپولیس هم صدق می‌کند. چرا که در ابتدای لیگ ها بازیکنان خوب این تیم برای بازارگرمی و بالا بردن مبلغ قراردادشان هم که شده صحبت از حضور در تیم ها و لیگ های دیگر می‌کنند اما مدیران این باشگاه برای کمتر کردن این مشکل به بستن قراردادهای بلند مدت کار خود را برای ابتدای فصل آسان تر کرده اند.

از این رو چند بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس حتی تا سال ۱۴۰۰ هم با این باشگاه قرارداد دارند.

علیرضا بیرانوند دروازه بان اول تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی که در بدو حضور خود در جمع سرخپوشان اعلام کرد که می‌خواهد ۱۰ سال در این تیم بماند، قراردادش را تا سال ۱۴۰۰ با پرسپولیس تمدید کرده است.

به گزارش مهر، ابوالفضل درویش‌وند دروازه‌بان جوان و رضا کرملا چعب مهاجم ۱۸ ساله سرخپوشان و کاپیتان تیم فوتبال جوانان ایران هم دیگر بازیکنانی هستند که تا دهه با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارند.

علی علیپور  هم که سومین فصل حضورش را در پرسپولیس تجربه می‌کند تا سال ۹۹ قراردادش را با سرخپوشان تمدید کرده است. بعد از علیپور، حسین ماهینی، حامد آقایی و سامان نریمان جهان و احسان الوان زاده تا ۹۸ با پرسپولیس قرارداد دارند.

*رضاییان به تمرین برمی‌گردد

همچنین در خبری دیگر رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس از بازگشت رامین رضائیان به تمرین این تیم خبر داد. کاشانی گفت: از رضائیان خواهش کردم درسش را بخواند و به تحصیلاتش ادامه بدهد.جعفر کاشانی به جلسه اش با رامین رضائیان و توصیه اش به این بازیکن پرداخت و اعلام کرد باوجود مشکلات ایجاد شده طی چند روز گذشته، رامین به تمرینات پرسپولیس بر می گردد. رئیس هیات مدیره پرسپولیس همچنین تاکید کرد بازیکنان باید طوری باشند که اگر به آنها سیلی هم زده شود، دست طرف مقابل را ببوسند!

به عنوان مثال در باشگاه شاهین دکتر اکرامی به ما یاد می داد که اگر اوت برای حریف اعلام شده، توپ را برای بازیکنان تیم مقابل بیاوریم. اگر بازیکنان حریف تنه می زدند و زمین می خوردیم، بلند می شدیم و با آنها دست می دادیم. با این کار، بازیکنان ارزش خود را بالا می برند.