بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در مازندران

حرف آنلاین: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها از امروز حضوری برگزار خواهند شد. سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت:بر اساس مصوبه جلسه ۱۱۲ ستاد ملی کرونا همه کلاس‌های آموزشی مدارس از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه حضوری برگزار خواهد شد. وزارت آموزش و پرورش هم بخشنامه‌ای ۱۲ ماده‌ای […]

حرف آنلاین: تمامی مقاطع تحصیلی مدارس و همچنین مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری دانشگاه‌ها از امروز حضوری برگزار خواهند شد.

سهرابی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش مازندران گفت:بر اساس مصوبه جلسه ۱۱۲ ستاد ملی کرونا همه کلاس‌های آموزشی مدارس از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین ماه حضوری برگزار خواهد شد.

وزارت آموزش و پرورش هم بخشنامه‌ای ۱۲ ماده‌ای به استان‌ها برای بازگشایی حضوری مدارس ارسال کرده است.

به گفته سهرابی از کلاس‌های مجازی به عنوان مکمل استفاده خواهد شد و دانش آموزانی که دچار مشکل بوده و یا مبتلا به کرونا باشند از بستر شاد می توانند استفاده کنند.

عباس نژاد معاون آموزشی دانشگاه مازندران هم گفت:کلاس‌های کارشناسی ارشد و دکتری از امروز یکشنبه ۱۴ فروردین  حضوری در دانشگاه های استان برگزار خواهد شد.

او می‌گوید:ثبت نام دانشجویان از حدود ۳ یا ۴ روز قبل به صورت آنلاین برای خوابگاه و سایر امکانات رفاهی آغاز شده و تا امروز دانشجویان از وضعیت خوابگاه خود مطلع و در خوابگاه‌ها مستقر خواهند شد.

به گفته عباس نژاد کلاس ها، آزمایشگاه‌ها و سایر امکانات آموزشی هم از قبل آماده شده و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله اجتماعی در خوابگاه‌ها و کلاس‌های درس و آزمایشگاه‌ها آموزش حضوری انجام خواهد شد.

معاون آموزشی دانشگاه مازندران می‌گوید: شرایط برای از سرگیری آموزش حضوری در مقطع کارشناسی هم تا یک هفته تا ۱۰ روز دیگر هم فراهم می‌شود که به اطلاع دانشجویان خواهد رسید./باشگاه خبرنگاران