بازدید معاون درمان وزارت بهداشت از مراکز درمانی غرب مازندران

معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به غرب استان مازندران از مراکز و پروژه‌های درمانی رامسر، تنکابن ، عباس‌آباد و نوشهر بازدید کرد.دکتر قاسم جان بابایی در این سفر به‌اتفاق نماينده مردم اين منطقه در مجلس شوراي اسلامي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران و جمعي از اعضاي هیئت‌رئیسه اين دانشگاه ابتدا در رامسر حضور يافت […]

معاون درمان وزارت بهداشت در سفر به غرب استان مازندران از مراکز و پروژه‌های درمانی رامسر، تنکابن ، عباس‌آباد و نوشهر بازدید کرد.دکتر قاسم جان بابایی در این سفر به‌اتفاق نماينده مردم اين منطقه در مجلس شوراي اسلامي، رئيس دانشگاه علوم پزشکي مازندران و جمعي از اعضاي هیئت‌رئیسه اين دانشگاه ابتدا در رامسر حضور يافت و از ساختمان واحد پرديس دانشگاه علوم پزشکي مازندران، مرکز غربالگري سرطان و فاز ۱ اتاق عمل بیمارستان امام سجاد(ع) این شهرستان بازدید کرد .

دکتر جان بابایی، در ادامه سفر خود به‌اتفاق هیات همراه با حضور در تنکابن از بیمارستان شهيدرجايي بازديد کرد و وضعيت اين مرکز را مورد ارزيابي قرارداد. وي همچنين از پروژه در حال احداث بيمارستان تنكابن نيز بازديد كرد.

معاون درمان وزیر بهداشت همچنین با حضور در شهرستان عباس‌آباد از بیمارستان آیت ا… خامنه‌ای اين شهرستان بازديد کرد. حضور در شهرستان نوشهر و بازدید از بیمارستان شهید بهشتی و بررسي پروژه ساختمان در حال احداث اورژانس اين بيمارستان از ديگر برنامه‌های حضور دکتر جان بابايي در غرب استان مازندران بود.